Hej,

Någon som har goda erfarenheter av någon firma som bygger badrum. Vi har haft mardröms entreprenör till under plan och vill nu hitta en bättre/kunnigare entreprenör till vår övre plan badrum.

Någon som känner till en bra firma i Uppsala/Stockholm?

Vi har inte brått - kan bygga om 1 år.......
 
Vet en till mardrömsfirma i Uppsala; Team Total bygg och förvaltning UNDVIK dem! tyvärr inga tips om vem du SKA anlita.
 
När vi gjorde om badrummet var det bråttom att få det klart i tid eftersom jag var höggravid. Vi fick bara in två offerter. Eftersom vi inte hade tid att vänta valde vi att låta Comfort butiken genomföra allt. De kom till huset tittade på mig och lovade att bli klara i tid och det blev dom. Kanske inte de billigaste men det löpte perfekt och hantverket var bra (de hade ju underentrepenörer för det). Bla mattläggaren råkade köra i diket i snömodden en morgon, ringde direkt och talade om att han var försenad, skickade en kollega att hämta mattan och komma ut till oss. Kollegan kom 15 min efter ursprungligen avtald tid och bad om ursäkt att han var sen. Ibland kanske kvalitet får kosta. För oss var det värt mycket att inte behöva oroa sig för tidplanen i den situationen.
Wästberg i Uppsala
 
Vi hade Scanferra bygg och UAMS AB till vårt nedre badrum. Ni som läst mina badrumstrådar får själva avgöra om de är bra. En positiva sak om dem var att hantverkaren var väldigt detaljnoga och resultatet är snyggt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.