Är ute efter ett enkelt larm till min brf lägenhet. Bor på andra våningen så jag behöver endast ha dörren bevakad. Dörren är en klen variant, nästan lika klen som en innerdörr. Har redan utrustat dörren med skjutillhållarlås och brytskydd. Detta kanske räcker, eller bör jag skaffa någon sorts larm ? Ska man i så fall välja ett larm med rörelsevakt eller dörrmagnet ?

Mvh
Joacim
 
50261.jpg
Trådlöst larmpaket
inkl. en IR-detektor Mycket prisvärt larm med goda utbyggnadsmöjligheter. Består av en huvudenhet med LCD-display samt en rörelsedetektor och en fjärrkontroll. Zonindelning gör att tex. magnetkontakterna kan vara aktiva när man sover men rörelsedetektorerna avstängda. Totalt finns det möjlighet till 9 zoner. Fjärrkontrollen kan användas som panikknapp, det finns även en panikknapp på larmenheten som får larmet att tjuta direkt. Smart testfunktion där ett pling hörs istället för att sirenen går igång. Inbyggd 105 dB siren, men det är även möjligt att ansluta extern siren. Drivs med medföljande nätadapter. Backup i form av ett 9V-batteri (medföljer ej). Upp till 16 enheter kan anslutas.
Support

typ 800 kr

www.kjell.com
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.