Finns det något sätt att typ "hoppa till nästa inlägg av TS"? Vore användbart i de trådar som svämmar över av mer eller mindre nonsensdiskussioner. Jag är medveten om färgmärkningen av TS-inlägg och den är bra men den gör tyvärr inte att man slipper scrolla sida upp och sida ner...
 
  • Gilla
Morkl och 2 till
  • Laddar…

Bästa svaret

richardtenggren
krillek krillek skrev:
Finns det något sätt att typ "hoppa till nästa inlägg av TS"? Vore användbart i de trådar som svämmar över av mer eller mindre nonsensdiskussioner. Jag är medveten om färgmärkningen av TS-inlägg och den är bra men den gör tyvärr inte att man slipper scrolla sida upp och sida ner...
Om man är premium går det ju att filtrera ut TS inlägg :)
 
  • Gilla
Johan Gunverth och 1 till
  • Laddar…
O
krillek krillek skrev:
Finns det något sätt att typ "hoppa till nästa inlägg av TS"? Vore användbart i de trådar som svämmar över av mer eller mindre nonsensdiskussioner. Jag är medveten om färgmärkningen av TS-inlägg och den är bra men den gör tyvärr inte att man slipper scrolla sida upp och sida ner...
Jag har ställt samma fråga och fick svaret att längst upp finns en sökfunktion. Där söker jag på TS namn och får fram inläggen 👍🏻
 
  • Gilla
krillek
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Om man är premium går det ju att filtrera ut TS inlägg :)
Tack! Så enkelt var det. Hur kunde jag missa 😅

Skärmdump av ett foruminlägg om en grannes elledning med markerad inställningsikon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.