Hej,

Är det någon som har koll på om någon butik i stockholmsområdet har kampanj på Elfa/Lumi dörrar och Elfainredning nu?

/M
 
xl bygg fick jag reklamblad av i förrgår, de verkar ha 20% på både elfa o lumi
 
Fabrikör Stava skrev:
xl bygg fick jag reklamblad av i förrgår, de verkar ha 20% på både elfa o lumi
Nämen sedär! Precis det svaret jag ville ha! Tackar för det!
 
Vad som inte framgår är att de istället höjer priset på inredningen med 20 % samtidigt ;-)
 
Jessica Pessica skrev:
Vad som inte framgår är att de istället höjer priset på inredningen med 20 % samtidigt ;-)
De har ju priser i katalog så det har mycket svårt att tro. Dessutom vill jag minnas att xl byggs rabatt även gällde inredningen.
 
på K-Rauta
 
Lumi har alltid 20% någonstans, det är nästan löjligt hur de driver sina kanpanjer.
För 8 år sedan köpte jag skjutdörrar till.... 20% lägre pris, samma kanpanj.
Jag tycker deras "kampanjer" är ren bluff. Finns det någon som köpt till fullpris någonsin.
 
Redigerat:
pbengtsson: Jag håller ullständigt med! Det är bara ännu ett sätt att marknadsföra sig på och att sälja till godtrogna konsumenter. Kanske känns det bättre i själen att du (tror) dig ha sparat 20 % på att köpa just nu. Varför inte kolla andra alternativ?
Ikea har ju utökat sitt sortiment. Ballingslöv har också skjutdörrars och garderobsinredning. Letar du på nätet ska du finna att det finns många bra alternativ till resonabla priser utan sk rabatt...

mvh
 
pbengtsson skrev:
Lumi har alltid 20% någonstans, det är nästan löjligt hur de driver sina kanpanjer.
För 8 år sedan köpte jag skjutdörrar till.... 20% lägre pris, samma kanpanj.
Jag tycker deras "kampanjer" är ren bluff. Finns det någon som köpt till fullpris någonsin.
Jo, så verkar det ju onekligen vara. Lite som den ständiga rean på Hemtex som numera har förbjudits...
 
Jessica Pessica skrev:
pbengtsson: Jag håller ullständigt med! Det är bara ännu ett sätt att marknadsföra sig på och att sälja till godtrogna konsumenter. Kanske känns det bättre i själen att du (tror) dig ha sparat 20 % på att köpa just nu. Varför inte kolla andra alternativ?
Ikea har ju utökat sitt sortiment. Ballingslöv har också skjutdörrars och garderobsinredning. Letar du på nätet ska du finna att det finns många bra alternativ till resonabla priser utan sk rabatt...

mvh
Skiljer det sig inte mycket i pris vid jämförelse av en garderob från IKEA eller en från Ballingslöv?
 
*BUMP*

Vet någon om det är kampanj någonstans i stockholm nu?
 
Såg att Fredells har 20% nu.

Har aldrig varit därså jag undrar om de har bra priser på elfa?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.