Ovanstående modell slutar efter att kört i ca 30sec och börjar blinga och pipa och startar sedan om för att sedan göra samma igen. Testade att lägga i riktigt blöta kläder och startade om den, då gick den en lång stund ca:20 min och sedan för att stanna igen när den går över till symbolen med en fläkt (proppeler liknande) och startar om och om och om igen.

Någon som har ett hett tips? Har prövat att tvätta trumman, rensat alla filter 10ggr säkert.

//Magnus
 
Tömt kondensvattenbehållaren?
 
Japp, den är tömd.
 
Av förekommen anledning.. ;) har du kollat om det finns en tempsäkring innanför kåpan på baksidan, denna kan lösa ut om man fuskar med rengöringen av tumlaren det brukar vara en liten återställningsknapp på den.

Min stod i två år innan jag fick tipset, trodde mitt värmeelement hade pajat. Min kan börja pipa och inte starta beroende på vilket håll stickkontakten sitter i uttaget.
 
Det ska jag kolla, vet du mera exakt vart den sitter på min modell?
 
Nix vet ej på din modell, men på min bosch lyfte man av den stora buliga plåten på baksidan sen såg man en liten svart grej med en knapp på, borde se ungefär likadant ut på din modell.
 
Har inte hunnit kolla ännu men tillverkaren skall maila mig en sprängskiss sedan blir det lätt;)
 
Igår tog jag mig några timmar i källaren med tummlaren, hittade dyckert, en knytnäve med hårt packat ludd i olika slangar, kåpor, hål men ingen säkring.
Efter att plockat ner den i delar och ihop igen så funkar den:)
Tack för era inlägg!
 
  • Gilla
xdigger
  • Laddar…
Grattis!! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.