Hur gör jag för att packa makadam inomhus i källare.
ca 50cm djupt 16-27. På detta kommer jag att gjuta en
betongplatta. Hittar inga elektriska vibratorer för uthyrning i Stockholm. Kan man ventilera bort avgaserna på något vis? Tacksam för alla tips! ???
 
Är det 50cm djupt nu som du skall packa ?

Jösses .. då behöver du en kraftig padda kan jag lova. Över 600kg´s padda behöver du för det djupet.
 
nej det blir ca 50cm när det är färdigt. Jag kommer att packa i flera omgångar om ca 10-15 cm itaget.

Det finns paddor som är eldrivna runt 130-150 kg
men jag hittar ingen att hyra i Stockholm. :-/
 
Det borde väl en större uthyrningsfirma kunna ta hem från ett annat kontor. ???
 
hittar ingen som har filial i stockholm och utrustning på annan ort att ta hem. men det låter kostsamt?

Ett förslag från hyrpoolen är att använda en elmejselhammare modell stor som kan förses med en platta. Kommer den att göra någon nytta eller är det bättre att trampa till det? Behöver jag överhuvudtaget
packa gruset? ::)
 
Hyr lufttuber att hänga på ryggen och kör med bensin. ;D
 
OM du sätter upp en stor fläkt i ett källarfönster (hyr samtidigt) så borde det väl fungera?

Om man tänker på parkeringshus och andra lokaler med biltrafik inomhus, så är det ju uppenbarligen inte omöjligt att ventilera bort avgaser, och det brukar ju inte blåsa halv storm inne i parkeringshus heller.
 
Cramo borde nog ha en.. Annars kan du kolla efter gasoldrivna vibbar.
 
Bensindriven padda, blåsig dag, korsdrag och alkylatbensin (miljösoppa)
 
  • Älska
Jonny Hylander
  • Laddar…
kollat med ramirent?
 
Där satt den! tack Mats! Ramirent har 3 fas 90kg stamp i Stockholm, återstår bara att dom skall hitta den..... :D
Men det löser sig nog!
 
Härligt att det ser ut att ordna sig för dig.

Ramirent är lite anonyma men har mycket, dessutom till trevliga priser i jämförlse med de andra
 
  • Gilla
AndreasT
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.