Hejsan

Har ni tips på någon bra elektriker i Halmstad? Det som skall göras inkoppling av en del nya uttag, omdragning av något och sedan lite krux med inkoppling av ugnen och hällen. Vill inte ha någon *censurerad* junior som står i 2 timmar och funderar ut hur hällen ska kopplas in utifrån kopplings schemat och den nuvarande kontakten.

/ J
 
Redigerat av moderator:
Du får nog mer hjälp om du skippar någon *censur* junior... Fast du kanske föddes full lärd?

ALLA är VI barn i början....
 
Redigerat av moderator:
Vad du var aggressiv då:) Jag påpekade bara att jag vill ha en erfaren elektriker som vet vad den gör, lärlingar kan någon annan ta del av. Förstår inte vad problemet ska vara med det....

Nu är elektriker bokad i alla fall så tråden kan låsas.
 
Lycka till!
 
Testa Skedala!!! (El, Elektriska eller nåt liknande.) De gjorde extremt bra intryck på mig: Kunde komma mitt i semestern mellan två andra jobb och det kändes billigt. Elektrikern var raka motsatsen till de hantverkare jag haft att göra med där vi bor - som aldrig kommer, gör bristfälliga jobb och tar för mycket betalt.
Han som var hos oss var desutom +50...
 
Kontakta Nilssons El i Torup (enmansfirma). Gör även en del jobb i Halmstad. Duktig 50+ are som både har kunskap och ideer. Är han 20 min. sen så ringer han och säger det....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.