Efter ca tre veckor i vårt nya hus lägger induktionshällen av. Jag ringde till Electrolux service på skärtorsdagens morgon för att få hjälp, de behövde produktnummer och serienummer för att boka tid för hembesök. Jag var på jobbet så jag bad dem ringa hem till min fru, när jag kom hem visade det sig att de inte ringt.

Idag ringde jag och pratade med dem, då säger de att de bara är i vårt område på tisdagar så de kommer tidigast om en vecka!!! Det var tillräckligt jobbigt att vara utan häll under påskhelgen när man dessutom hade folk hemma på påskafton, nu säger de att man ska vänta minst en vecka till!!!


Trodde Electrolux var bland de bättre märkena... =(
 
När våran kyl gick sönder (2år gammal) förra sammaren ringde vi Electrolux service, det skulle ta två veckor innan dom kunde komma och kolla på kylen... Två veckor utan kyl mitt i sommaren???
Vi ringde en kylfirma som kom några timmar senare samma dag.
 
Har haft problem i 6 veckor med vår kyl och Electrolux service är totalt ointresserad av att ge oss bra service. Vi har fått kastat mat i 2 omgångar efter att de varit här och "lagat den". Nu är vi vår kyl helt död men fick låna en av Elgiganten! Men 6 veckor utan att de löst problemet, urdålig!!!!!!!!
 
Skriv ned allt som du fått slänga, skicka sedan ett mail till electrolux och begär ersättning som iaf täcker maten eller eventuellt självrisk för hemförsäkring...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.