Hej! Det här kanske är en dum fråga, men jag ställer den ändå. Jag har en CTC 2200 trio med en PellX pelletsbrännare. Vad jag förstår så är det inbyggda elpatroner i den. Min fråga är: Kan jag köra pannan bara på el om jag skulle vilja det, hur gör man isf och vilka konsekvenser skull det få?
 
L
Har du ingen manual på den , det går att ställa in från panelen för el-drift enligt manualen
bara hoppas att el är framdraget till den för el-drift , hur många säkringar och vilken ampere är dom på
Manualen den finns här
http://www.ctc.no/files/pd_old/578662-CTC-2200-TRIO.pdf
 
L Liteavvarje skrev:
Har du ingen manual på den , det går att ställa in från panelen för el-drift enligt manualen
bara hoppas att el är framdraget till den för el-drift , hur många säkringar och vilken ampere är dom på
Manualen den finns här
[länk]
Jo, jag har manualen, men jag kan ingenting om sånt här så jag fattar inte riktigt... :/
 
L
A annakolis skrev:
Jo, jag har manualen, men jag kan ingenting om sånt här så jag fattar inte riktigt... :/
Kan du ta ett foto på den delen med en massa knappar och rattar , samt se efter hur många säkringar det är till pannan ( ska vara 3 st och minst grått öga ) så går det nog att leda till resultat
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.