Hej !

Är det någon som har bilder på Balans är väldigt sugen på detta hus....

någon som har erfarenhet av stockholmssäljarna (norra)


....Tessa_n
 
Hej,
Om jag minns rätt har de en säljare för Stockholm norr som sitter i Bromma. Om du ringer så visst får du svar. Jag vet inte hur stora Eksjöhus är, men de har sålt en hel del hus i Stor-Sthlm genom åren. Dock tycker jag tillgängligheten kunde vara bättre. En del firmor är väldigt serviceinriktade, andra mindre. Jag vet inte hur Eksjöhus resonerar. När jag mailat till huvudkontor tar det väldig tid, om man ens får svar.
Men visst, de har fina hus. Vi bor i ett 11-årigt Eksjöhus nu, och det har varit väldigt bra.
Men ring säljaren direkt, maila inte. Är mitt tips.
 
hej Evi

prata med en säljar idag och fick ett bra "första intryck "samtal så man hoppas på att det går lika smidigt med huset ;) jag är intresserad av deras hus Balans men tycker inte att jag har fått tillräckligt mycket bilder på huset man ser bara framsidan skulle vilja se baksidan och inomhus bilder .....
 
Hej!

Vi bygger ett balans kommer v 8 till oss.
Prata med säljarna de vet ju var det finns sådana hus klara.
Själva fick vi åka en bit för att se det "live" men det är det ju värt när man ska bestämma sig.

Inomhus kan du se på deras hemsida, rundvisningen av deras hus Björkudden,som har samma planlösning men balans har inte ryggåstak på övervåningen.
 
va fick ni för pris på huset standard....och va det mycket som ni fick välja som fattades i huset ?
vi va och prata med honom i veckan men tyckte att 2,1 mil va lite saftigt...man vill ju ha lite tillval me....
 
ja vårat hus kostar nog ca 2.2 om man inte räknar in tomt, el och vattenanslutningar.
Enligt min uppfattning är det inte mycket man behöver välja till, vi hade lite önskemål i köket, som fullhöjd på skåp tex. Vi valde även till braskamin.
I priset ingår ett garage oxå
 
oj vilken skillnad på pris om vi skulle ha garage till skulle det gå på 2.3...och då utan tillval, att det kan skilja så mycket....antar att ni inte bor i sthlm.....va fick ni betala utan tillval och
garage.....
 
Lite över två tror jag, Vi skrev dock kontrakt i våras kan ha varit någon prishöjning sedan dess.
Sen bor ju vi bara ca en och en halv timme från Eksjö så mycket möjligt att det blir billigare med leverans då.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.