Upptäckte just Eksjöhus "Lyckan Funkis" och blev nyfiken... Någon som fått ett pris på detta hus NF och vill dela med sig?

Andra erfarenheter av detta hus mottages också tacksamt!
 
Vi har fåt ett cirkapris på drygt 1,6 milj.
 
Vi har också fått prisinfo på ca 1,6milj. Vi valde mellan funkis och vanliga Lyckan. Det blev "vanliga" Lyckan till slut. Lycka till!!!
Mvh Stella
 
Tack tack! :D
 
hej hej, jag är själv mkt intresserad av det huset, men vi har fått ett pris på 1.7 milj. Var i landet har ni fått priset 1.6? Vi tänker bygga i höör/skåne.... ;)
 
Vi ska bygga i Kalmar. Längtar... :)
 
Någon som vet om det är prisskillnad mellan vanliga lyckan och lyckan funkis ?
Jag har nämligen priset på vanliga lyckan från mitt lokala säljkontor... :-?

/V
 
Det skiljde ca 100 000kr för oss. 1,5milj för lyckan och 1,6 för funkis. (kalmar)
 
Finns det några faktiska bilder på ett lyckan funkis? Det är ju lite skralt på Eksjöhus sidor.

Någon som vet hur mycket och vilka ändringar som går att göra på Lyckan Funkis?
 
Förresten... nu börjar jag undra lite.
Jag fick ett pris från eksjöhus på NF Lyckan. Sedan har jag sett att folk som byggt lyckan har ryggåstak som tillval ???
Jag trodde ryggåstaket ingick eftersom det är utritat på bilderna i katalogen för Lyckan ??? Eller har jag missat något här ? Vad kostar isåfall ryggåstaket som tillval ?

/V
 
Jag tror inte att ryggåstak är standard på lyckan. Men vår säljare hade det i sitt paket för det var så många som ville ha det i vårt område. Om man valde bort det drog han av 48000kr.

Visningshuset vi var och tittade på ("Vanliga" Lyckan) hade ryggåstak, så valet blev lätt. Vi tog ryggåstaket, det gjorde att hela huset blev luftigare.
 
Hej
Jag undrar om de priser ni fått på Lyckan Funkis är inkl. grund eller är det endast för själva huset? Levererar Eksjöhus tapetserat och klart?
Tack på förhand.
 
Robban skrev:
Egna hem serien är EJ målad utan och innan i grundpriset. Färg o spackel är dock medräknat i priset. Allt enligt vår säljare.
Jasså, inte invändigt heller... där ser man. Jag vet att många utelämnar utvändig målning, men invändigt målning o tapetsering vill man ju slippa göra själv.... ;)
Nog med jobb att måla utsidan...
 
Vi har köpt och beställt Lyckan precis. Vi har NF, ska bara måla utvändigt själva. Allt annat ingår i paketet.
 
Ok stella men vad har ni fått för pris då ink grunden ?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.