vet att jag sett ett matbord med en skiva i mitten(tvärs över) i granit, vet någon vad det heter eller var de finns, pris mm.
MVH Göran
 
Eftersom jag har ett själv! Fast mitt har jag designat själv och tillsammans med min händige man tillverkat. Låter det intressant???

Måste tillägga att det är väldigt praktiskt med "inbyggt" grytunderlägg!
 
Har inte Mios ny katalog ett liknande bord?
Men jag kan inte svära på att det var granit förstås...
Annars kan man fråsa ur och lägga dit graniten själv som sagt.
 
FlitigaLisa skrev:
Eftersom jag har ett själv! Fast mitt har jag designat själv och tillsammans med min händige man tillverkat. Låter det intressant???

Måste tillägga att det är väldigt praktiskt med "inbyggt" grytunderlägg!
Har du någon bild?
 
Ceja skrev:
Har inte Mios ny katalog ett liknande bord?
Men jag kan inte svära på att det var granit förstås...
Annars kan man fråsa ur och lägga dit graniten själv som sagt.
Tack ska kolla på mio-men kanske ska göra bordet själv... 8)
 
FlitigaLisa skrev:
Tyvärr lämnar jag inte ut bilder på mitt på bord eftersom jag designar och säljer bord på beställning.

Hur mycket ska du ha för ett ekbord med granitskivan för 6 pers?
 
Gotländska GAD har fantastiskt vackra bord med granitskivor, men de kostar därefter...

// Kristina, som också ska försöka göra ett (vardagsrums-) bord med granitskiva själv.
 
FlitigaLisa skrev:
Tyvärr lämnar jag inte ut bilder på mitt på bord eftersom jag designar och säljer bord på beställning.

???Hur ska man veta om man vill köpa ett bord av dig om man inte får se hur det ser ut, alla som designar och säljer nåt måste väl kunna visa hur det dom vill ha betalt för ser ut???

//Christina.

 
Tack för alla tips, jag återkommer med en bild när jag designat och tillverkat bordet.... :p
 
Lycka till, Göran!!!
 
byggimpert skrev:
???Hur ska man veta om man vill köpa ett bord av dig om man inte får se hur det ser ut, alla som designar och säljer nåt måste väl kunna visa hur det dom vill ha betalt för ser ut???

//Christina.
Täcker antagligen över det med ett lakan när besök nalkas oxå ;D ;D
 
pappskallen skrev:
Täcker antagligen över det med ett lakan när besök nalkas oxå ;D ;D
Nä, jag släpper inte in besök. De kan ju tjyvkika under lakanet... ;)
 
Har inte IKEA ett liknande bord? Jag har för mig att jag sett ett där.

 
Höjden av snålhet ?? ??
 
Typ. :(
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.