Hej!

Svår rubrik kanske. Det är så att för några år sedan var en villa till salu i Göteborg. För framtida bruk sparade jag bilderna på min dator men nu när jag behöver bilderna märker jag att bilderna har försvunnit från min dator.

Huset jag eftersöker var som sagt till salu på hemnet för 2-3 år sedan. Stort vit putsat med svart tak, med stora fönster i sovrum, lyxigt badrum och kök. Det mest slående var kanske dubbelgaraget där det fanns en lift för att få plats med fyra bilar. På bilderna var det bl a en Ferrari parkerad i garaget.

Någon som har i minne vad jag talar om?

Skulle bli väldigt glad om jag kunde få tag i bilderna alt. få adressen på huset. Det var verkligen mina drömmars hus och jag behöver se det för att låta mig inspireras mer.

Men många hälsningar och förhoppningar om att någon med ett hästaminne skall minnas huset...

 
Kommer också ihåg det huset. Tror att det låg uppåt Landvetter till men jag är inte säker. Snygg garagelösning var det i alla fall.... Lycka till med letandet!
 
Huset ligger i Öjersjö (Stora Kåsjön), antar att du menar villan med det pampiga garaget, insprängt i berget. Har för mig att det var Sjövägen lr Södra Örjansvägen?!
 
W
Helt rätt huset ligger i Öjersjö vid kåsjön. Tror det låg på runt 9 mille. Det har även två källarvåningar. Alltså två våningar under mark, den längst ner är dock liten och innehåller vinkällare mm.
 
Wester skrev:
Helt rätt huset ligger i Öjersjö vid kåsjön. Tror det låg på runt 9 mille. Det har även två källarvåningar. Alltså två våningar under mark, den längst ner är dock liten och innehåller vinkällare mm.
Anonserades ut som "cybervillan" om jag inte minns fel. :)
 
Ingen som har några bilder?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.