Hej på er!

Sista chansen innan jag ger upp att söka på forumet...

Saken är så här att jag är helt säker på att jag har läst ett inlägg där det var någons barn som hade gjort ett litet fiffigt dataprogram där man kunde beräkna hur solen skulle skina över huset och tomten under dagen... alltså morgon sol och kvällsol

Tror det var någon av de mer seniora medlemmarna här vars barn hade gjort det...

Någon som kan komma med tips/info?

MVH
/A.
 
Hemmakatten
Hej själv!
Det var en av mina söner som gjorde det. Opptic kallar han sig här på forumet. Bifogar länken.

http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=thread_deleted3/0#0

Skulle det inte finnas kvar eller inte fungera så får du hojta till så ska jag meddela sonen. Sedan han gjorde detta lilla program så har han läst nästan två års programmering på KTH, så det finns säkert utrymme för förbättringar.... ;)
 
Supertack! Du har räddat min dag! ;D
 
Hemmakatten skrev:
Hej själv!
Det var en av mina söner som gjorde det. Opptic kallar han sig här på forumet. Bifogar länken.

[länk]

Skulle det inte finnas kvar eller inte fungera så får du hojta till så ska jag meddela sonen. Sedan han gjorde detta lilla program så har han läst nästan två års programmering på KTH, så det finns säkert utrymme för förbättringar.... ;)
Hej!
jag skulle vilja prova programmet, men länken för att kunna ladda hem det fungerar inte. Skulle du vilja vara snäll och meddela din son om det.

Tack på förhand.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.