Hej,
För att spara lite tid tänkte jag outsourca kvarstående gipsputsning och bredspackling till målare.
Någon som vet en duktig målare i Stockholm?
 
Kolla med Hantverkarbyrån
Jag har tagit en dessa på flera jobb, det är olika hantverkare som kommer men det funkar klockrent

http://hantverkarbyran.se


Mvh
Erik
 
Vet inte hur noga det är med reklam i forumen, men PM:a mig om det fortfarande är intressant så kan jag tipsa om ett bra måleri med duktiga killar
 
DeesL skrev:
Vet inte hur noga det är med reklam i forumen, men PM:a mig om det fortfarande är intressant så kan jag tipsa om ett bra måleri med duktiga killar
Det var ett tips.. Ber om ursäkt om jag skrev på ett olämpligt sätt.

Mvh
 
Maxofzorin skrev:
Det var ett tips.. Ber om ursäkt om jag skrev på ett olämpligt sätt.

Mvh
Inte riktat mot dig, mer en förklaring till varför han skulle få mitt tips per PM :)
 
DeesL skrev:
Inte riktat mot dig, mer en förklaring till varför han skulle få mitt tips per PM :)
Ok! Jag är både ny husägare och ny i forumet så... Vi sluter fred direkt :)
 
Har vi ens startat krig?? :)

Välkommen hit, hoppas du trivs. Och lycka till med nya huset :)
 
Hittade du någon bra målare @AndersMalmgren? Vi söker efter nån som kan måla om väggar och tak i köket.
 
Nej, vi hittade en kille men vi avbröt samarbetet och färdigställde själva, eller ja alltså vi är ju inte klara med målandet ännu :D
 
Hehe nää har läst din tråd och måste säga att jag är grymt imponerad men ujujuj så lång tid det tar ;) men snyggt blir det och det är ju resultatet som räknas i slutändan :)

Jag får leta vidare efter en målare då!
 
Byggtrixx skrev:
Hehe nää har läst din tråd och måste säga att jag är grymt imponerad men ujujuj så lång tid det tar ;) men snyggt blir det och det är ju resultatet som räknas i slutändan :)

Jag får leta vidare efter en målare då!
Hehe, ja det har tagit lite tid, men nu är det mest för att vi inte jobbat där på två månader. Men snart ska jag få ork igen
 
  • Gilla
Byggtrixx
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.