Någon som har beställt verktyg från Drift & Underhållsteknik i Mösterås AB? Erfarenheter?
 
Ja då, jag har köpt en kap/gersåg, Bosch GCM 10SD och en sticksåg, Bosch GST 135CE därifrån...

Bara bra att säga - fast i och för sig har prylarna hittills fungerat kanon (vad annars) så deras reklamationshantering vet jag således inget om..!!

/
 
även jag har köpt en 10SD från Duab men också en Bosch GBH 2-26DFR borrhammare bra service snabba leveranser men grejorna har fungerat så jag har inte heller hunnit provat deras returservice
 
Har köpt en Bosch Gst 135 därifrån, mycket nöjd med vara och service samt leverans.
 
Hmmm... låter bra... funderar på en plan- och rikthyvel eller kombimaskin för hobbybruk och har sökt bland både nya och begagnade på nätet, det här verkade vara ett bra alternativ till Jula...
 
Handlade en en 3-fas migsvets därifrån. Varken jag eller någon av de jag känner som har handlat där har något negativt att säga. Framförallt är det väl svetsar och kompressorer som de är riktigt billiga på.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.