Hej!

Tänkte måla om i tvättstugan och behöver då komma bakom tvättmaskinen och torktumlaren som står ovan på. Tror ni jag bara kan försiktigt dra ut båda på en gång eller måste man lyfta av torktumlaren. Är det bara att dra ut maskinerna eller förstör det installationen med vattenrör osv. Tummen helt mitt i handen när det gäller det här :)
 
Herr Skogsberg får nog hjälpa dig:)

Annars så är det bara att lossa elanslutningar och vattenanslutningar och sedan använda all kraft du har och dra.
Vet du inte hur du ska göra så får du nog fråga någon i bekantskapskretsen.
 
Hi, hi ja Herr Skogsberg är inte så intresserad som jag av att dra ut maskiner. Tycker vi har jobb nog med allt annat men ni vet hur vi fruar kan vara, får vi något för oss ska det göras Nu :)

Måste man alltså lossa vattenanslutningen? Suck, Är det inte bara ett rör som följer med maskinen ut om jag bara drar ut dem ca 70 cm? Torktummlaren är i och för sig bara elansluten.
 
Förmodligen kan du få ut maskinen minst 30 cm meter utan att lossa på anslutningar. Det är bara att dra ut försiktigt och kolla tills det tar stopp. Sedan börja måla som en smidig apa.
 
C
Tumlaren väger inte så farligt mycket, så den kan nog stå kvar ovanpå om du tar det varligt.
 
Smidig apa var det ja :) Ja då ska det nig inte vara så svårt.
 
:
Fru_Skogsberg skrev:
Smidig apa var det ja :) Ja då ska det nig inte vara så svårt.
Jag är ochså en smidig apa, min anställda målare i firman är lite storvuxen i kombination med kraftig benstomme, så då får jag hoppa in och måla i trånga utrymmen. Känner mig verkligen som en apa ibland:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.