Undrar om TV kommer att vara där...
Det lär ju bli rusning à la Stella McCartney på H&M   :D :D :D
 
Som om det inte räckte med alla DeWalt grejerna ;D

"Vi har även mycket bra paketpriser på Senco spik/dyckertpistoler
Denna dag även specialpris på Festool !!!"



 
sitpomfrit, vad ska jag handla!!!??? det är ju bara några kvarter bort...
 
shitpomfritt, vad ska jag handla!!!??? det är ju bara några kvarter bort...
 
tja..billigt och billigt..det är väl dom priserna de borde hålla som riktpriser...skruvdragarna är vulgärt klumpiga trimmade black o decker.plastiga och fula..sticksågarna är inte värda namnet.. förutom gersågarna då som är ganska schyssta. ;)

köp en gersåg mathias eller en kap/klyvsåg
jag tyckte dock 9975kr lät ovanligt högt för kap klyven som riktpris.
den kostar ju bara 7888kr på harald nyborg.
det kan ju vara ett kap om du får kvitto och garanti.
 
ikeahantverkaren skrev:
tja..billigt och billigt..det är väl dom priserna de borde hålla som riktpriser...skruvdragarna är vulgärt klumpiga trimmade black o decker.plastiga och fula..sticksågarna är inte värda namnet.. förutom gersågarna då som är ganska schyssta. ;)

köp en gersåg mathias eller en kap/klyvsåg
jag tyckte dock 9975kr lät ovanligt högt för kap klyven som riktpris.
den kostar ju bara 7888kr på harald nyborg.
det kan ju vara ett kap om du får kvitto och garanti.
jamen jag har ju redan en GCM 10s..... sågbordet känns lite onödigt. Får sova på saken...
 
ikeahantverkaren skrev:
jag tyckte dock 9975kr lät ovanligt högt för kap klyven som riktpris.
den kostar ju bara 7888kr på harald nyborg.
Om de med "nya mod" syftar på D27105 så tar Sjögrens 10230 + moms för den.

Den Harald säljer är väl parallellimport, vad jag förstått av tidigare inlägg (det var någon som köpte en som inte passade i svenska uttag)? Misstänker dessutom att det är frågan om en DW743? Ligger ett par tusenlappar under D27105.
 
heh... det som stör mig mest är att de LÄR ju inte sälja dem till förlust, utan mer till nollkost eller några få % marginal

fan så sugen man blir... hur bortförklarar jag min dotters födelsedag för att åka dit? ? ? hehe

grattis på 3årsdagen... här får du en 707 (gammalt foto;) )
aah.sized.jpg
 
M
Med tanke på att maskinerna är begagnade så har dom nog köpt in dom ganska billigt.

Men med tanke på att dom ändå släpper 50% så finns det nog inte många kronor kvar att tjäna för dom.. men desto mer för dom som köper maskinerna :)

Kan nog tänka mig att det finns några riktiga fynd där ute ;)
 
Köptes det något kul?

Jag föll för Sencos erbjudande;
Dyckertpistol, klammerpistol, 10m slang, en liten väska, en liten kompressor, 10.000 klammer och 10.000 dyckert för 4100:- +moms. Tror att det är ett ok pris?
 
ACME skrev:
Köptes det något kul?

Jag föll för Sencos erbjudande;
Dyckertpistol, klammerpistol, 10m slang, en liten väska, en liten kompressor, 10.000 klammer och 10.000 dyckert för 4100:- +moms. Tror att det är ett ok pris?
Inte för att det lirar i samma division men Swedol säljer nu 2 hk kompressor (14 kg), dyckertpistol och slang för 795 + moms........säkert passar det någon  :)

Sencos priser vet jag inget om dock
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.