Vad har hänt? Tidigare markerades läst tråd med ljusare färg. Nu blir tråden ändrad först efter att jag markerat alla trådar som lästa.
 
Är du säker på att du läst den sista sidan i tråden. Klickar du på visa senaste inlägget så visas egentligen senast inlägget för dig, inte i tråden vilket kan vara på nästa sida.
 
Jo, men jag kan inte ladda upp sidan alla gånger jag försöker. Verkar som jag fått in nåt virus i plattan ...
 
Jag läser hela tråden - läsningen markeras inte.
Jag använder som vanligt plattans back-knapp ... vad är ändrat?
 
"Läst" syns - såvida jag lämnar sidan och går in på tex BH's startsida. Det är faktiskt lite enerverande då jag går igenom "senaste" och bara läser för mig intressanta trådar och följaktligen inte alla.
 
använd inte back knappen utan klicka på senaste i svarta listen
 
yonna skrev:
Jo, men jag kan inte ladda upp sidan alla gånger jag försöker. Verkar som jag fått in nåt virus i plattan ...
Lästmarkeringarna funkar för mig i Safari i ipaden. Vilken surfplatta och webbläsare använder du? Använder du "vanliga sajten" eller mobilversionen? Eller använder du appen?
 
Det knepiga är att det funkar ibland - men bara ibland. Jag har laddat ner appen o kör Android Samsung platta. Har funkat tidigare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.