P
Köpte ny diskmaskin och funderar på om det bara är att åka till återvinningen med den gamla eller om någon kan ha glädje av den som reservdelsdonator. Har felkod E23 och avloppspumpen verkar ha lagt av. Det är en Siemens variospeed integrerad. 9 år gammal.

Finns i Huddinge, Stuvsta.
Låter den stå kvar någon dag innan den går på återvinningen.
 
Jag kan eventuellt vara intresserad. Måste bara kolla hemma vad jag har för maskin :) Du har inte modellbeteckningen någonstans?
 
  • Gilla
Peter_K
  • Laddar…
P
Närbild på en maskinens märkskylt med tekniska specifikationer och CE-märkning, inkluderande serietyp SX76N05TEU från Siemens och elektriska specifikationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En nedmonterad diskmaskin står på en träterrass med övre diskkorgen liggande ovanpå.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
P

iQ500 Dishwasher fully integrated SX76N057EU/93​

 
Min har tyvärr en annan produktkod. Jag antar att delarna inte är kompatibla mellan modeller. Det skiljer dessutom några år mellan dem
 
P
joakim_j joakim_j skrev:
Min har tyvärr en annan produktkod. Jag antar att delarna inte är kompatibla mellan modeller. Det skiljer dessutom några år mellan dem
Går säkert att ta reda på via tex nettoparts om du vet vilka delar du behöver
 
Min diskmaskin är hel! Tänkte mest man kunde stasha lite delar ifall den går sönder i framtiden :)
 
  • Gilla
Peter_K
  • Laddar…
Jag skall kolla in nettoparts. Hade aldrig hört talas om den, verkar ju vara en fantastisk sida :)
 
  • Gilla
Peter_K
  • Laddar…
P
Den står kvar några dagar innan jag kör den till återvinningen.
 
P
Återvunnen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.