Är nöjd och inte nöjd med Decatac. Fick en tvätt och arbetet utan anmärkning fantastiks service. Då räknar i allafall jag med service i den nivån när de skulle måla taket men oj vad fel jag hade. 10 (tio) hus gjordes om på samfällden myrgången i Trollhättan och tror det var 6 bilar som kom och det är ju jättebra. Det med hej och nu ska vi fixa ditt tak nej nej (byggkillar ja kanske är så) eller ja ingen svensk och har inga problem med den men attityden och den service jämfört med de som var och tvättade taket. Tydligen var jag för noga att jag hade pannor som de kunde byta ut men svaret blev - det finns inga trasiga pannor här. Bilder med utbyggnaden är kladdat på trä och ej täckt svart färg. ni får zooma in.
allt gott
Hans i trollhättan
Delvis våt trappstegsmatta i stenmiljö, med två synliga blå skor nederst.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Svart takpannor, takfönster med persienner, stuprör, del av husfasad, molnig himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Takpannor, regnrör, hängränna mot molnig himmel. Takdetaljer av husets kant.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Takpannor, stuprör, fönster, oskarp skadad del av hus under renovering eller reparation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
RoTe
Vad säger företaget om dina klagomål då?
 
RoTe RoTe skrev:
Vad säger företaget om dina klagomål då?
Gjör en oberoende inlägg här med min týckande lite bilder. kommer att ha kontakt med dem men med riktigt underlag för det jag säger och visar sedan få jag se vad vi kommer men vad tycker du?
 
RoTe
M myrgången25 skrev:
Gjör en oberoende inlägg här med min týckande lite bilder. kommer att ha kontakt med dem men med riktigt underlag för det jag säger och visar sedan få jag se vad vi kommer men vad tycker du?
Det viktiga är väl vad du tycker och inte vi andra?
 
RoTe RoTe skrev:
Det viktiga är väl vad du tycker och inte vi andra?
JA men vad är syftet med att ha en konversation här om man inte kan få en feedback.
jobbar du för decatak???
 
RoTe
M myrgången25 skrev:
JA men vad är syftet med att ha en konversation här om man inte kan få en feedback.
jobbar du för decatak???
Men herre gud, sluta larva dig.

Du har uppenbarligen problem med jobbet, gör något åt det!
 
RoTe RoTe skrev:
Men herre gud, sluta larva dig.

Du har uppenbarligen problem med jobbet, gör något åt det!
Jag bad enbart om en feedback på det jag skrev så vad är problemet. Jo jag ska prata med dem naturligtvis men det är helg och ingen svarar
 
RoTe
M myrgången25 skrev:
Jag bad enbart om en feedback på det jag skrev så vad är problemet. Jo jag ska prata med dem naturligtvis men det är helg och ingen svarar
Du kan få min feedback. Varför i h-vete målar man taket?
 
RoTe RoTe skrev:
Du kan få min feedback. Varför i h-vete målar man taket?
Tack att du gav mig synpunkter och ja för vår det så var det enkelt. byta tak för dyrt 150000 slita av mossan själv ger inte den effekten. lägga på ett medel nja så göra det riktigt rent och få färg ja det var ett bra alternativ.
mot att göra ett nytt tak. Finns naturligtvis de som inte gör ngt och låter mossan växa o frodas eller har i tidigt stadium haft någon eller gjort själv en besprutning av pannor. Men för vår del här i huset så hade vi inte så stor erfarenhet av detta just då.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.