Finns det någon på detta eminenta forum som har erfarenhet av Cylinda vitvaror? Skall byta ut Ä-hus standard grejjer till rostfritt Cylinda rakt igenom (i köket)

Bra, dåligt?

(Får bra pris hos Elektroskandia)

Stefan å Jenny
 
I vårt förra hus hade vi Cylinda rakt igenom och jag tyckte de var kanonbra ffa. tvättmaskin och diskmaskin, nu var dessa iof nya -92 så jag vet inte om det hänt nåt sen dess men vi var iaf. jättenöjda med dem.
På jobbet har vi för några veckor sen installerat en ny Cylindadiskmaskin i köket och jag måste säga att jag flera gånger öppnat den för att sätta i kaffekoppen under pågående diskning ;) Den är supertyst mao. tror det stod 44 el. 47 dB om jag inte minns fel, STOOOR skillnad mot den Bosch vi har hemma, tyvärr :'(

//Christina.
 
Thanx
 
Grejjerna jag kollat på är:

Inb.häll: IH10.62
Inb.ugn: IB42RF
Inb.micro: IM20RF
Disk: DM31RF Brilliant
Kyl: AKS584RF
Frys: AF544RF

Priset på detta blev c:a 28000+moms
 
Vi har beställt samma micro, ugn, diskmaskin från Cylinda. Vi valde bort frysen, och satsade på en 2 m hög kombinerad kyl/frys från Cylinda (RF), eftersom vi kan ha en ful vit frys i källaren.

I vår offert ingår även torktumlare och tvättmaskin från Whirlpool, rostfri fläkt från Gorenje samt en induktionshäll från Siemens. För detta ska vi betala 43 tkr inkl moms.

Det känns som om du skulle kunna få ett bättre pris på dina grejor tycker jag.
 
Detta priset har jag bara kollat upp på deras hemsida och det är med Skanska-rabatt. Jag ska svänga ner till "butiken" imorgon och höra med grabbarna personligen, förmodligen finns det mer att göra åt priset. (Hoppas jag iaf)

Hejs Stefan å Jenny
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.