hej har hittat en tillverkare som annonserar ute på blocket.
jag undrar är det någon som har erfarenhet från dem. för priserna är förbluffande bra
tänkt mig en 90+34...
 
Takstolar 45*220
Mellanbjälkar 45*220
22mm råplan
underlagspapp
Ströläkt
Tegelläkt Betongpannor valfri färg
Vägg Klara storblock Stomme 45*170 + 45*45 liggande + 45*45 inne Vindväv 13 mm luftspalt Stående panel 22*170, med springläkt, abv panel eller någon annan önskad panel
Övrigt ute Knutbrädor 22*145 och 22*170 Fodeer 22*120 Vindskivor 22*170 dubbla Fotbrädor 22*170 Underbrädor 22*95
Övrigt inne Mellanväggar 45*70 Glespanel Plast Vägg Osb skiva Vägg Gips-skiva Tak Gips-skiva Isolering Yttervägg 170 mm + 45mm + 45 ot övervåning 220 mm Fönster 3 glas isolerglas kv 1,2 vita sp-elit Olika strlekar tex 10*12-90*13 mm Dörr vit med glas 10*21 Innerdörrar vita släta
Plåt Vindskiveplåt Fönsterbläck Hängrännor Takfotsplåt Ränndalsplåt
Detta ingår inte. Kök El VVS Färg Tapeter Lister Grund

det är som sagt allt som ingår för 500.000, är det värt?
 
Hej!
Jag har handlat av denne man, men under ett annat namn. Han har lovat o lovat men inte hållit. Han är skyldig en hel del material som nu gått till Kronofogden. Jag skulle INTE göra affär om jag vore Du. Vi tyckte också att det var billigt i början, men det blev kosttsamt till slut. MVH Håkan
 
Ett stort varningstecken,företaget jobbar med bullvaner.Eftersom den sk företagaren har miljonskulder både skatter och obetalda fakturor,Han är skyldig mitt företag över 100 000:- Eftersom haninte äger något finns inget att hämta,Företaget drivs av hans far.
 
Jag har handlat stuga av denne man, men jag uppmanar dig att avstå. Löften som inte hålls och lögner o undanflykter verkar inte vara något problem. Att han med gott samvete kan fortsätta är bara beklagligt. Det borde finnas sätt att stoppa honom, men jag vet inte hur.
HJ

vvsrobin skrev:
hej har hittat en tillverkare som annonserar ute på blocket.
jag undrar är det någon som har erfarenhet från dem. för priserna är förbluffande bra
tänkt mig en 90+34...
 
KarlGustav skrev:
Jag har handlat stuga av denne man, men jag uppmanar dig att avstå. Löften som inte hålls och lögner o undanflykter verkar inte vara något problem. Att han med gott samvete kan fortsätta är bara beklagligt. Det borde finnas sätt att stoppa honom, men jag vet inte hur.
HJ
Titta gärna in hos Kronofogdens skuldsaldo = 1 318 751:- *******redigerat*******

**Personuppgift raderad
**moderator
 
Redigerat av moderator:
Gammal tråd, men fortfarande aktuell. Han utger sig numera för att vara privatperson som köpt byggsats, men pga ändrade förhållanden vill sälja denna på blocket.

Han använder två olika namn (Bo och Thomas), lovar mycket, men är totalt opålitlig.

Jag har egen erfarenhet och vill varna andra
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.