Jag har en köks-TV som man kan se på http://minhembio.com/drogen. Alla kablar passerar genom en låda/hylla som syns på första bilden. Fins det möjligen chassikontakter som man kan fälla in drekt i fronten på trähyllan eller montera på en plåt som man sätter på fronten på hyllan?

Jag vill kunna plugga in t.ex. en PS2, kareoke, eller annat externt ljud/bild när det är party på G utan att lyfta ner hela TVn. Jag har precis beställt en 42" plasma till TV-rummet där box, förstärkare och DVD ska sitta bakom väggen i en garderob. Skulle vilja göra något liknande även där. Tips på leverantörer, länkar eller andra metoder att lösa det emottages tacksamt.
 
Det enklaste som borde funka är att skaffa skarvkablar med hane/hona och helt enkelt limma fast dem på något lämpligt och sen sätta en snygg front framför med hål på precis rätt ställen
 
jojjje skrev:
www.elfa.se
Har letat lite på Elfa i både deta och andra fall. Det måste vara den sämsta sajten att hitta något på alla kategorier...
 
beställ katalogen...mycket bättre!
 
Jo, det kan vara lite svårt att söka på Elfas hemsida. De vänder sig dock i första hand till fackfolk (och vet vad de söker) än Clas Ohlson, Biltema m.fl. Är likadant med de andra stora komponentleverantörerna Farnell och RS Component och där är privatpersoner helt portade.
 
rickricaro skrev:
Är det något sådant du är ute efter

[länk]

Ingen chassiekontakt men kanske funkar ändå?

[länk]

Finns även lite på [länk]
[bild]
Tack för det!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.