hur bra är en cayrobot 1500?

  • värdelös

    0 Röster 0,0%
  • hyfsad

    0 Röster 0,0%
  • godkännd

    1 Röster 100,0%
  • mycket nöjd

    0 Röster 0,0%
  • Antal röster
    1
Jag funderar på att köpa mig en cayrobot 1500.
Är det någon som har erfarenhet av en sådan så får ni garna skriva vad ni tycker ar positivt /negativt .
Jag har tall på tomten som släpper kottar. klarar en cayrobot 1500 tallkottar?
Finns det reservdelar att få tag på om det skulle behövas?
Alla kommentarer är välkomna.

/En som tröttnat på att springa runt runt
 
Det verkar inte vara någon som vill skriva nåt alls om denna maskin. Den har ganska många återförsäljare och det finns något hundratal sålda i sverige än så länge. den hade endel barnsjukdomar har jag hört men de är åtgärdade nu vad jag förstår. den kostar bara 8659:- och har ett 6,6 Ah litiumbatteri och kör ca 5 timmar på en laddning står det på cayro.se. En sak jag undrar lite är hur det fungerar när den inte har någon timer.Går den tills batteriet är slut sen in o ch laddar sen ut igen om och om igen? med tanke på priset och specifikationerna så verkar det vara en prisvärd maskin. gå gärna in på sidan och läs om den. Den klarar 1500m2. Tacksam f.r kommentarer .http://cayro.se/
 
6
Inte så att du jobbar för Cayro? Ny medlem med 2 inlägg om Cayro.
 
Nä verkligen inte. Jag har ringt och pratat med dom på cayro och fått info av dom men dom är ju inte opartiska direkt.. klart som fan att dom pratar bra om sin egen maskin. De är ju därför ja vill höra vad folk tycker. Det är ju en kinamaskin så det kan ju vara så att det är skitkvalitet. kapaciteten verkar ju rätt bra och den är ju rätt billig om man jämför och jag har verkligen inte pengar som gräs så vågar jag köpa denna eller inte? Hjälp mig..
 
En god vän här på forumet har förbarmat sig över en dylik klippare, som en granne hade för avsikt att slänga av någon anledning. Har sett den "in action" och blev inte särskilt imponerad, mest rädd. Mest för att den mal ner den mesta inkl. laddstationen när den förvirrat hamnar utanför arbetsområdet. Små barn skall hållas inomhus. Kalla kårar längs ryggen infinner sig när jag tänker på vad den gör med små barlemmar. Vännen skulle dock bygga om styrdatorn för att undersöka om den går att använda.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.