Carlmans snickeri och kakel i vårgårda är INTE att lita på då det gäller renovering av badrum.
Det skulle ta 3 veckor max enligt offerten, det tog ca 6 veckor. Han bakade in gamla elkontakter i väggen med full ström på. Riktade inte taket eller vägar, så taket är hur snett som helst, vägarna skiljer ca 6cm i bräden, och diagonalt vågar jag inte ens mäta. Plattorna på golvet ligger inte i samma nivå utan skiljer sig på vissa ställen ca 5mm i höjd skillnad.
Carlman hade heller inte förmågan att följa en ritning eller ta till sig info om hur eller var möbler skulle sitta på badet.....listan kan göras lång med punkter över fel denna gubben har gjort.
Badet är snyggt och alla gillar det.....medan vi får leva med dåliga minnen och tak/golv som är snea!

Mitt råd till alla: ta referenser, minst 5 styck kolla upp med alla om hur företaget är. skriv ett avtal om hur länge arbetet ska ta, och ev pris justering om inte tiden räcker till. och betala inte före du är nöjd. Utgå från att du aldrig kommer att se killen igen för det kommer du inte att göra om du betalar utan att felen är justerade!

Mvh Mig!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.