Här kan du läsa både det ena och det andra....

http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=171163

Tydligen så funkar den hyfsat nu för det flesta även om den inte är "färdigutvecklad" än.

Sa precis upp mitt Boxer-abonnemang och ska skaffa mig CD istället... Men det är ju tre månaders uppsägning så det blir väl först till sommaren... :(
 
Har haft en i ett halvår snart och tycker den funkar kanon!
Kunde äntligen slänga ut min gamla VHS som jag bara använde för att spela in program från TV'n.
Med dubbla tuners kan man ju t.o.m. spela in på en annan kanal än den man tittar på.

Pausa live TV är en dröm som nybliven småbarnsfar också :)

Kom nyligen en programvaruuppdatering som fixade en irriterade sak i TV-guiden så nu har jag inget att klaga på.
Skulle i och för sig vara att TV-guiden är dåligt överblickbar, man ser bara en kanal i taget, då var originalboxen bättre.

Har ingen HD TV, så jag kan inte uttala mig om HD funktionaliteten dock...

- Mvh Håkan
 
Har CD inspelningsbara HD box och är riktigt nöjd med den, riktigt bra bilkvalite även på "vanliga" kanaler. En annan fördel är att den kan ta imot de fria kanalerna som är marksända så som TV6.
 
Vi har den också sen ett par månader och vi är också kanonnöjda. Har hängt sig en gång när där var en krock i inspelningarna då startade den helt enkelt om. I övrigt bara positivt att säga om den.
 
Fotbolls EM i HD... mmmmmmmmmmmmmmmmm

Tänk bara på att du måste dra fram 2 Coax kablar
 
Alla hdd boxar är drabbade av mer eller mindre allvarliga buggar. Det finns de som är mycket värre än denna. Epg är som ovanstående skriver lite svåröverblickad och maskinen i helhet är lite svårnavigerad. Allt är inte så självklart som på flera andra mottagare. Jag har försökt stressa min några dagar i sträck nu, men den sköter sig över förväntan. Bild och ljud i toppklass. Förövrigt tycker jag att sattelitmottagning är vida överlägset marksänd tv på alla sätt och vis. Känns helt enkelt stabilare!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.