E ericvv #1 Medlem · Skåne · 8 inlägg 27 aug 2019 11:44 ericvv Medlem Skåne 8 inlägg 27 aug 2019 11:44 #1 Hej ! Jag undrar om någon vet hur man får loss chucken på Ferms borrmaskin FTB-13M . Tacksam för svar från detta intressanta forum.
Hej ! Jag undrar om någon vet hur man får loss chucken på Ferms borrmaskin FTB-13M . Tacksam för svar från detta intressanta forum.
E ericvv #2 Medlem · Skåne · 8 inlägg 28 aug 2019 11:08 ericvv Medlem Skåne 8 inlägg 28 aug 2019 11:08 #2 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder E ericvv skrev: Hej ! Jag undrar om någon vet hur man får loss chucken på Ferms borrmaskin FTB-13M . Tacksam för svar från detta intressanta forum. Har nu hittat en sprängskiss på borrmaskinen om det kan hjälpa er att få svar på min fråga.
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder E ericvv skrev: Hej ! Jag undrar om någon vet hur man får loss chucken på Ferms borrmaskin FTB-13M . Tacksam för svar från detta intressanta forum. Har nu hittat en sprängskiss på borrmaskinen om det kan hjälpa er att få svar på min fråga.