Jag tänkte byta ut vattenlås och rören under handfatet på toaletten, så var och köpte ett paket på Bauhaus med Prevex easy clean eller mer specifikt denna modellen. Så då verkar det som jag behöver plocka ut allting upp till där vattnet rinner ner i handfatet, inklusive ståldelarna. Men när jag kollar hur det ser ut precis nedanför vasken, så är det dels en först en gummidel som jag tror transporterar vattnet från det där hålet högre upp i handfatet som förhindrar översvämning, och efter den är det en ståldel som verkar sitta fast tillsammans med gummit. Först på andra sidan ståldelen börjar rören. Så jag undrar om jag kan sätta i systemet som jag köpt ovanpå ståldelen, eller om jag vågar försöka ta bort den helt? Ska jag lämna tillbaks det här paketet innan jag öppnar det och försöka byta ut bara rördelarna som sitter efter ståldelen istället?

Rörsystem under handfat, flexibel anslutning, vit avloppsrör, badrumsprodukter i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rördel under vask, möjligt avlopp, metall och plast, NSF-märkning, inomhusinstallation, kök eller badrum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vit handfatssil med silverfärgad avloppsrör, vattenlås, kopplingar och vred under kakelvägg, behov av rengöring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.