Hej!
Jag tycker att vår golvvärmetermostat är så ful och skulle även vilja byta ut den mot en svart då den ska sitta på en svart akustikpanel. Jag undrar om ni kan hjälpa mig att hitta en kompatibel svart termostat till denna? Kollat runt lite och de flesta verkar komma med en sensor, men jag ser inte att vår har det. Se bild. Det är vattenburen golvvärme om det spelar någon roll.

En hand håller en vit golvvärmetermostat mot en vägg med synliga kablar och anslutningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Öppen golvvärmetermostat visar elektroniska komponenter och anslutningar utan täckplatta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Öppen golvvärmetermostat utan frontpanel som visar en kretskortsmodul med ledningar och komponenter på en vit vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Finns inte, så fram med sprayflaskan med svart i, finns i olika glanser, matt eller blank. sätt ett litet vitt streck på ratten där markeringen är.
 
J jonaserik skrev:
Finns inte, så fram med sprayflaskan med svart i, finns i olika glanser, matt eller blank. sätt ett litet vitt streck på ratten där markeringen är.
Tack för svar! Det är faktiskt min plan B 😂
 
snaggletooth snaggletooth skrev:
Det finns givare/termostat i svart också men då åker du troligtvis på att uppgradera reglercentralen också.
[länk]
Tack för svar! Testade att spraymåla, och det blev förvånansvärt bra 😅
 
  • Gilla
Panor82
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.