Har byggt ihop balkongen på framsidan med altanen på baksidan av huset. Skoja till det lite med fiskbensmönstad trall i mitten .
 
  • Konstruktion av en träaltan med fiskbensmönster under byggnation bredvid ett tegelhus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nybyggd träaltan som binder samman en balkong och baksida med ett fiskbensmönster i mitten, bredvid en tegelvilla.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nybyggd träbalkong som ansluter till en altan med fiskbensmönstrad trall, vid tegelhuset.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Altan som förbinder framsida med baksida, med fiskbensmönstrad trall och verktyg synliga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett nybyggt träaltan med fiskbensmönstrad trall i mitten, omgivet av räcken, bredvid en tegelvägg under en klarblå himmel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Balkong med ihopbyggd altan visande trall i både rät vinkel och fiskbensmönster i mitten, omgiven av vita räcken.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
s97danl och 5 till
  • Laddar…
Vad tycks om det svarta mellanrummet mellan de två längsgående reglarna? Det är en markduk som jag spände upp innan jag montera reglarna. Alterativet var två 145 reglar med mellanrum eller 3 smalare utan mellanrum..
En tanke jag har fått är att i framtiden kanske man kan klämma in en ledlist där och få en cool effekt
 
  • Husfasad med en vit balkong och svarta detaljer mellan reglarna, potentiell plats för LED-belysning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Byggprojekt med två horisontella träreglar och ett svart mellanrum med markduk spänt emellan, över en grå grund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
;);)
R Rickard01 skrev:
Vad tycks om det svarta mellanrummet mellan de två längsgående reglarna? Det är en markduk som jag spände upp innan jag montera reglarna. Alterativet var två 145 reglar med mellanrum eller 3 smalare utan mellanrum..
En tanke jag har fått är att i framtiden kanske man kan klämma in en ledlist där och få en cool effekt
Vad tycks om det svarta mellanrummet mellan de två längsgående reglarna? Det är en markduk som jag spände upp innan jag montera reglarna. Alterativet var två 145 reglar med mellanrum eller 3 smalare utan mellanrum..

Förstår inte denna text. kan du förklara lite tydligare.
Annars ser det bra ut
 
Mjölsered Mjölsered skrev:
;);)

Vad tycks om det svarta mellanrummet mellan de två längsgående reglarna? Det är en markduk som jag spände upp innan jag montera reglarna. Alterativet var två 145 reglar med mellanrum eller 3 smalare utan mellanrum..

Förstår inte denna text. kan du förklara lite tydligare.
Annars ser det bra ut
Sorry att det var otydligt. Jag menar bara att jag satte 2st 145 reglar med ett mellanrum. För att man inte ska se varje stolpe mellan reglarna så satte jag en svart markduk där.
Innan jag bestämmde mig för att göra på det här sättet så var alternativet att ha tre smalare reglar och då utan ett mellanrum mellan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.