Hejsan!
Är det någon mer än vi, som ska bygga på Bobinvägen i Nyköping? Vore kul att höra vilken tomt och vad ni ska bygga för hus.
 
Nähä...får vi inga grannar alls....trist :-/
 
Fortfarande inga grannar....konstigt.... :-?jag har sett att fler tomter är sålda i alla fall. Vi har nästan bestämt oss för vilket hus vi ska bygga iaf. Vi ska träffa vår ev husleverantör på torsdag. Det blir förmodligen ett hus från Mjöbäcksvillan som heter Sjövik, med inredd övervåning.
Men sen får vi väl se då om vi får några grannar, det finns ju på andra sidan vägen annars... ::)
 
Nu har vi skrivit på beställningen av vårt hus!!!! ;D
Det blev Mjöbäcksvillans hus Sjövik som vi modifierat lite och lagt till en övervåning på. Det blir jättefint.
Äns å länge bara positiva saker att säga om vår försäljare. Hon har tillmötesgått alla våra önskningar och ritat om "jag vet inte hur många gånger".
Men som sagt det är konstigt att vi inte får några grannar, för alla tomter ska vara sålda nu. :-?
 
Hej!
Lugn...ni har en granne i alla fall.
Vi ska bygga på nr 6 med Brahus. Husmodellen är Bingsjö.
För övrigt har vi ingen kunskap om vilka grannar vi kommer att få med det lär väl lösa sig med tiden.
Vi är i stort klara med husritningarna. Det enda som saknas är köksritningen som kommer på onsdag.

Vi lär väl ses!
Mors!


 
Nej men va kul! Jag hade nästan gett upp hoppet...  ::)
Har ni tomten brevid oss kanske...vi har sträckmakinen 7..hörntomten uppe på kullen efter träddungen.
Vi ska boka tid med en köksarkitekt och gå igenom köksritningen, men har inte hunnit riktigt än. Men vi har lämnat in ansökan om byggnadslov 9/6 och skulle få svar i slutet av juni (men det skulle nog inte vara några problem enligt honom vi gav ansökningarna till).
Vilket hus hos BraHus är det ni har bestämt er för? Vi tittade i deras katalog och var lite intresserade av ett av dem, men bestämde oss sen för Mjöbäcksvillan, då vi kunde få in både hus och garage ihopbyggt på tomten.

Hör av er igen och hoppas att fler gör det. :)
 
OOOps du hade redan skrivit vilket hus...jag blev lite ivrig och läste för fort, när äntligen någon svarade. ;D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.