Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
Vi har fått fyra små gröna sladdlösa borrmaskiner modell Bosch PSB 10,8 LI-2 från Bosch. Borrmaskinerna har slagfunktion och ingår i Bosch gröna sortiment (det som sig till hemmapulare). Nu undrar jag vilka av er som vill testa denna och berätta vad ni tycker. Efter testet får du behålla maskinen. Precis som tidigare är motprestationen alltså att du berättar vad du tyckte.
Anmäl ert intresse till mig i den här tråden senast torsdagen den 17 juni. Motivera gärna varför ni vill testa. Jag har fyra borrmaskiner, får jag in fler än fyra intresserade kommer jag att prioritera efter antalet inlägg och/eller visat engagemang i Byggahus forum.
Länk till tidigare Byggahus testar-trådar:
Test av sladdlös borrhammare
Test av multicutter
Test av lasermätare
Test av övervakningskamera
Anmäl ert intresse till mig i den här tråden senast torsdagen den 17 juni. Motivera gärna varför ni vill testa. Jag har fyra borrmaskiner, får jag in fler än fyra intresserade kommer jag att prioritera efter antalet inlägg och/eller visat engagemang i Byggahus forum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Länk till tidigare Byggahus testar-trådar:
Test av sladdlös borrhammare
Test av multicutter
Test av lasermätare
Test av övervakningskamera
Produkter som diskuteras: "lasermätare"
Avståndsmätare
Avståndsmätare med laser är ett mycket exakt och effektivt verktyg för att mäta avstånd. De kan användas i flera olika situationer, från att uppskatta dimensioner av ett rum för renovering, till mer komplexa uppgifter inom byggbranschen,
Läs mer
Jag testar gärna denna maskin.
Har sedan tidigare en retro Black&Decker slagborr med sladd som är i princip värdelös och det vore kul att se om en modernare batteridriven maskin kan klara slagborruppgifter bättre. Har dessutom några olika rena skruvdragare som jag kan jämföra emot.
Har sedan tidigare en retro Black&Decker slagborr med sladd som är i princip värdelös och det vore kul att se om en modernare batteridriven maskin kan klara slagborruppgifter bättre. Har dessutom några olika rena skruvdragare som jag kan jämföra emot.
Medlem
· Västra Götaland
· 1 583 inlägg
Ja det verkar ju intressant. Framför allt för mig som är mycket skeptisk till att borra sladdlöst med slag, känns helt enkelt för klent. Skulle vara intressant att se om denna maskin kan övertyga mig.
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 430 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 430 inlägg
Jag kan absolut vara med och testa en maskin för hemma-marknaden!
Normalt är jag van vid proffsmaskiner från jobbet. Oftast HILTI maskiner.
TE-6 och TE-7 för slag + SF 14-A + 22-A för skruvning.
Men hemmaprojekten är alltid i full gång och en gedigen utvärdering av en grön Bosch i hemmamiljö kan jag absolut bistå med!
Räkna med mig om byggahus vill ha min hjälp!
Normalt är jag van vid proffsmaskiner från jobbet. Oftast HILTI maskiner.
TE-6 och TE-7 för slag + SF 14-A + 22-A för skruvning.
Men hemmaprojekten är alltid i full gång och en gedigen utvärdering av en grön Bosch i hemmamiljö kan jag absolut bistå med!
Räkna med mig om byggahus vill ha min hjälp!
I vintras byttes radhus i trä mot 50-tals villa i lättbetong, så skruvdragaren skulle behöva lite hjälp framöver!
Kan inte bidra med något jämförande test men jag kan i alla fall utvärdera om den uppfyller vårt behov.
Kan inte bidra med något jämförande test men jag kan i alla fall utvärdera om den uppfyller vårt behov.
Gräset var verkligen grönt på bilden, lådorna försvann nästan, så det får nog ses som en säker sköldskyddsfärg.
Men den maskinen kommer nog inte att göra grannen grön av avund.
Däremot kan det bli en perfekt present till farsan som är helt grön på det här med hemma-fix.
Eftersom jag är snål och fasar för hans kommande födelsedag anmäler jag mitt intresse.
Men måste varna för att jag har nästan uteslutande proffsmaskiner att jämföra med. Jämförelsen riskerar därför att bli en aning orättvis.
Men den maskinen kommer nog inte att göra grannen grön av avund.
Däremot kan det bli en perfekt present till farsan som är helt grön på det här med hemma-fix.
Eftersom jag är snål och fasar för hans kommande födelsedag anmäler jag mitt intresse.
Men måste varna för att jag har nästan uteslutande proffsmaskiner att jämföra med. Jämförelsen riskerar därför att bli en aning orättvis.
Jag letar efter en skruvdragare till min fru.
Hon pysslar mycket med tex att klä om stolar och liknande småarbeten där min DeWalt 14.4V och min Milwaukee C18DD är alldeles för klumpiga för henne.
Som motprestation kan jag testa och jämföra med maskiner vi har på jobbet. Där vi har Milwaukee 12V Fuel. Samt en Liten Blå Bosch.
Hon pysslar mycket med tex att klä om stolar och liknande småarbeten där min DeWalt 14.4V och min Milwaukee C18DD är alldeles för klumpiga för henne.
Som motprestation kan jag testa och jämföra med maskiner vi har på jobbet. Där vi har Milwaukee 12V Fuel. Samt en Liten Blå Bosch.