Krilleman
Jag vill minnas att jag läst någon tråd för länge sen där det har varit ett gäng trevliga forumister som gemensamt hjälpt någon glad medlem med diverse byggrelaterade problem på plats i vårt avlånga land.

Har jag drömt detta eller har jag tidvis varit så onykter så jag läst detta omedvetet? (Ursäkta, men jag är ju endast en simpel rörkrökare! :rofl:)

;)

Jag hittar inget om det nu när jag söker ang detta... :thinking::thinking:

Om inte annat så kanske det är dags att dra ihop något jippo i ärendet. Vi har ju alla sett hur det lyfts och konkats på maskiner med forumisters glada hjälp och tillrop.

?! :D
 
Redigerat:
Om Krilleman startar en tråd då måste det vara en kris. Han är ju en äkta kunskapskälla utan all annan expertis.
Värna om honom,!!!
 
Krilleman
Nej nej nej, ingen hets här inte!

Jag blev bara väldigt nyfiken då jag inte hittade något i ämnet.

Var det inte "någon" som hjälpte "någon" för länge sen?

T tpsoft skrev:
Kan det vara detta?
Husbrand med lycklig utgång | Byggahus.se
[länk]
Kan vara detta. Jag har bara svaga minnen av att sett något i periferin för väldigt länge sen. :thinking:

Finns det fler exempel som jag inte hittar?
 
Det ska finnas någon här nere i Skåne som brukar dra ihop ett gäng.. Står helt still i huvudet nu, den enda jag kan komma på är @Ola C ? :thinking: om inte annat så är jag helt övertygad om att han vet vem jag tänker på :crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
yonna och 1 till
  • Laddar…
Krilleman
13th Marine 13th Marine skrev:
Du tänker på @Daniel_N s baxarsekt?
Ja, grunden är ju lite av den, men det har ju även förekommit lite av bärandet i den Kungliga Hufudstaden.

Tanken med det hela kanske vore att dra ihop något roligt likt @tpsoft inlägg ovan. (y)

Fast jag kan ju inte svara att det var just det jag har minnesbilder av att ha sett. Men det kan det mycket väl ha varit... :thinking:
 
T tpsoft skrev:
Kan det vara detta?
Husbrand med lycklig utgång | Byggahus.se
[länk]
10 år sedan redan....tiden går. En kul resa! Visst måste det väl ha varit detta du tänkte på Krilleman? Fanns en stor lång tråd också. Det var medlemmen Cheesus hus som hade brunnit ner.
 
Krilleman
Daniel_N Daniel_N skrev:
10 år sedan redan....tiden går. En kul resa! Visst måste det väl ha varit detta du tänkte på Krilleman? Fanns en stor lång tråd också. Det var medlemmen Cheesus hus som hade brunnit ner.
Visst kan det vara denna tråden jag minns med glädje!
https://www.byggahus.se/forum/threads/viksbergs-gar-dont-worry-be-happy.107041/

Men hur lyfter vi detta till 2019/2020?
Absolut kan det bli svårt att landa i något specifikt projekt, men tanken att bidra glädjer iaf mig! (y)

Var bär det av?
Men det stora frågan är hur, var och när?

Jag ställer gärna upp och åker ett gäng mil för att vara en hjälpande hand om det finns flera forumister som har samma tanke (y)(y)

Hjälpen är nog inte det svåra i kråksången...

Tack för hänvisningen till tråden! @Daniel_N ! (y)
 
Redigerat:
  • Gilla
Bettan74 och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.