Hejsan allihopa! Det är så att jag håller på planera att bygga en carport våra 2st släpvagnar plus en förrådsdel för gräsklippare och snöskotrar. Preliminärt har vi sagt att det ska bli 4.5 gånger 12m. Sitter o surfar nu o letar inspiration o ideer hur man ska bygga. Nån som har nåt tips på nåt informativt material man kan kika på?
Har kikat på byggbeskrivningar.se o fått lite bra tips.
Tacksam för tips!
 
Byggde en enbilscarport plus ett varmförråd på totalt 6X8 meter om det kan vara av intresse?
Lite djupare än vad du hadde tänkt dig iofs
 
Jo men det tror jag. Ingen större risk man hittar nåt som passar perfekt men det är ju bra att ha nåt att kika på. Alltid snappar man upp nåt

mats_o skrev:
Byggde en enbilscarport plus ett varmförråd på totalt 6X8 meter om det kan vara av intresse?
Lite djupare än vad du hadde tänkt dig iofs
 
Hej! Litet tipps så här i planeringsstadiet.
Grannen byggde ett litet verktygsskjul med långt tak som parkeringsplats framför, dvs carport och skjul var en takkonstruktion. Han lade dörren på "framsidan" av skjulet, under taket, vilket var ett stort misstag. Varje gång han ska in och hämta något litet så måste bilen backas ut för att dörren ska gå att öppna helt. Vore synd om det blev så för dig med, men nu vet jag ju inte hur du tänkt bygga.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.