Bulltoftas utförsäljning startade idag, någon mer än jag som var där och härjade? :)
 
Nej, men jag vet att kön ringlade sig runt halva byggnaden och att det var flera timmars kö i kassorna. En kompis var en av de första på plats, och enligt honom var det inte mycket att ha i maskinväg. Godbitarna hade tydligen hamnat på Malmö Trä...

Gjorde du några 50%-fynd?
 
Stänger de? Första offret för Hornbach?
 
Bygga_Bo, jepp, utförligare rapport i morgon.

robsarve: jepp och jepp, dock inte bara för hornbach, alla andra också (bauhaus, krauta, beijer osv.)
 
Är inte Bulltofta bygg Gubbdagiset intill gamla IKEA?
 
Absolut!
 
Nimajneb skrev:
Är inte Bulltofta bygg Gubbdagiset intill gamla IKEA?
Det stämmer.
 
Att fördriva en dag i Svågertorp istf Bulltofta är väl ett riktigt lyft, Bauhaus, K-Rauta, Harald, Biltema.... inga problem om tanten vill springa på IKEA o Plantagen en hel dag..........:p

Tar det riktigt lång tid så tar man en sväng till Köpenhamn för ett par Tuborg as well.
 
Så där var någon som orkade och hade tid att lägga där idag...:eek:

Själv betalar jag hellre en liten slant mer och slipper kaoset och köerna...:surprised:
 
Bodde 800 meter därifrån förut. Så det måste ha märkts på deras omsättning att jag flyttade :p.

Bauhaus var ju en sak, men när sen Hornbach öppnade 1 km bort så blev det nog tungt för dem.

Deras idé om att möta konkurrensen genom att bygga en ny, stor entré förstod jag aldrig...
 
Hittade denna bilden från utförsäljningen...

image-upload-11-746105.jpg
 
Jag var där i tisdags och köpte en Porsche!

En Siemens Porsche vattenkokare och på hyllkanten stod det 1690:- och när ja kom till kassan så kostade den 442,50:-.
Det får man väl vara nöjd med?

// Stefan
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.