Aeg:n får du nog mest maskin för pengarna
Det står i texten att det är två 3ah batterier.
 
T
Jag har bosch gsr 14.4 li-jo och är supernöjd med den. Jag skulle rekommendera den framför den blå boschen du nämnde.
Aeg vet jag intet om och B&D har jag bara sorgliga minnen av.
 
AEG:n hade jag valt.
Boschen har ju 1,5Ah NiCd batterier vilket känns som nåt överskott dom försöker bli av med.
 
Skulle utan tvekan ta AEG'n, har en sån Bosch li-2 med endast ett batteri vilket va ett riktigt looser köp.... Vill ni ha den billigt så är den nu ute på tradera!
 
Helt klart AEG:n...
...bästa maskinerna mot priset.
Säljer alla fabrikaten och ser vilka som det är mest reklamationer på.
 
AEG'n alla dagar i veckan !!!
Har / har haft både Bosch grön/blå och... b&d... och nån kinesdragare...
AEG lirar definitivt i den högre divisionen
 
Ja!! Köp AEG:n. En toppmodell av Boschen hade varit bättre, men bland dem du räknar upp här så är det knappast något att tveka på.
 
Svarar för att kunna bevaka tråden (finns det verkligen inget smidigare sätt?)

Passar på att fråga om det är nån som sett nåt bra erbjudande i stockholmsområdet på sistone?

Det lutar åt AEGn som alla verkar så förtjust i
 
h-man skrev:
Svarar för att kunna bevaka tråden (finns det verkligen inget smidigare sätt?)
Ämnesverktyg --> Bevaka detta ämne.

Hoppas jag har rätt, har inte provat men det verkar rimligt:)
 
Asso förtjust och förtjust... av de förslagen som gavs så var AEG:n valet.... Bäst är sportdojan från hitachi :D (alltid retar det någon)
 
T
En gång köpte jag en snik på Coop-bygg, som hette Homework. Jag föll väl till föga för att den var gul (och kanske för att den kostade en hundring). Hursomhelst var den väldigt stark och batteriet räckte hyfsat länge.
Tyvärr mötte den sin död när jag hade den stående på en regel ca en meter upp från golvet och den trillade ner. Chassit bröts av bakom momentväxeln och det låg kullagerkulor över hela golvet.
 
Mikael_L
tihimasmo skrev:
Tyvärr mötte den sin död när jag hade den stående på en regel ca en meter upp från golvet och den trillade ner.
Chassit bröts av bakom momentväxeln och det låg kullagerkulor över hela golvet.
En av de saker som skiljer proffsverktygen från de flesta billiga. ;)
(Som många inte tänker på i första hand...)
 
Hej

Jag har använt 2 skruvdragare av märket toolman. Köpta på cheapy, men silvan har också samma märke. Köpte först en 18 voltare och den har funkat kanon å när jag behövde en till köpte jag en 21.6voltare och den har också funkat bra. Jag har använt dem mycket under några års tid och de håller faktiskt fortfarande.

Importerade makita verktyg från USA vilket jag kan rekomender. (då kostar en makita 1000-1500) och det är ju skillnad klart men ska man inte använda dem så ofta hade jag köpt en toolman och struntat i de lite dyrare.

Toolman kostar typ 300-500 å då får man ett 2AH batteri...
 
Inga skruvdragare håller för att tappas från hög höjd, en bekant hade en dewalt som han tappa från 1.5 meter och den gick i tusen bitar.

Skillnaden är hållbarhet på ett annat sätt som att batterier å motor å sånt håller längre samt att de är precisare i handhavandet. Makita har ju lite praktiska lampor som tänds och lyser där man borrar osv...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.