Hej
Bor i ett radhus byggt av Folkhem 1977.
Då jag inte hittar företaget länge undrar jag hur man kan få reda på brandsäkerheten mellan husen
Det har ju varit många radhus bränder sista tiden
Stickan Magnusson
 
Begär ut ritningarna från kommunen, om du inte har dom. Där bör det synas hur det är gjort.
 
Idag gick ännu en länga, denna gång i Märsta. Brandskydd i gamla radhus är ju rena skämtet, man ska se till att ha varsamma grannar i alla fall.
 
S Stickan.m skrev:
Hej
Bor i ett radhus byggt av Folkhem 1977.
Då jag inte hittar företaget länge undrar jag hur man kan få reda på brandsäkerheten mellan husen
Det har ju varit många radhus bränder sista tiden
Stickan Magnusson
Ta en bild på huset från utsidan, beskriv hur avskiljningen ser ut på vinden mellan bostäderna i radhuset så kan jag hjälpa dig. Har inventerat brandskydd på ett flertal vindar och håller på med ett stort radhusprojekt just nu så jag borde kunna ge dig en hint om vilket brandskydd du har och ev. åtgärd.

/J
 
J JSjunne skrev:
Ta en bild på huset från utsidan, beskriv hur avskiljningen ser ut på vinden mellan bostäderna i radhuset så kan jag hjälpa dig. Har inventerat brandskydd på ett flertal vindar och håller på med ett stort radhusprojekt just nu så jag borde kunna ge dig en hint om vilket brandskydd du har och ev. åtgärd.

Har ingen aning om hur det ser ut på vinden
/J
 
  • En del av ett hus med träpanel och blå balkong, flankerad av vertikala träprofiler.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.