Har hittat en byggfirma som ska bygga vårt attefallshus, däremot har de inget samarbete med någon Vvsfirma i Stockholm.

Letar efter en pålitlig firma, hoppas verkligen någon har erfarenhet av en sådan nånstans i Stockholm…
 
Jag skulle nog bli lite misstänksam över en byggfirma som inte har någon VVS underentreprenör att föreslå. Kolla upp dem noga!
 
H hempularen skrev:
Jag skulle nog bli lite misstänksam över en byggfirma som inte har någon VVS underentreprenör att föreslå. Kolla upp dem noga!
De är mestadels verksamma i Göteborgstrakten där de har en Vvs-partner. Är inte misstänksam mot byggfirman, har inte hittat något på nätet och har pratat med en referens som har byggt med dem i Stockholm. Referensen har däremot varken vatten eller avlopp i sin attefallare.

Men tack för ett tänkvärt inlägg! :)
 
BirgitS
Jag anlitade Rörmannen på Spångavägen, Stockholm, för pannbyte och de gjorde även VVS-delen av en badrumsrenovering. Inget att klaga på men det var 11 år sen.
 
  • Gilla
Dortmunder DAB
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Jag anlitade Rörmannen på Spångavägen, Stockholm, för pannbyte och de gjorde även VVS-delen av en badrumsrenovering. Inget att klaga på men det var 11 år sen.
(y) Tack för tipset, ringer dem nästa vecka.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.