Nu så är det äntligen dags att byta ut eluppvärmningen o börja elda med pellets istället. Tänkte då kolla med er om det är ett ok pris jag fått.

Brännaren kommer att installeras i min gamla albin futura panna och följande ingår i paketet:

En brännare - Effecta Supra 20 kw
En matarskruv, 1,7 m
Ett pelletsförråd - Mafa Midi
Installation ingår och intrimning, sedan ett beök efter sex veckor för att kontrollera att den funkar som den skall.

För detta får jag betala ca. 32 000.-, drygt 30 000.- efter ROT avdrag.

Verkar det vara ett ok pris, eller i överkant? Tacksam för alla råd.
 
Nu har du inga specade priser..Men install verkar väl gå på 7-8 papp ...eller?..lite överkant kanske ...begär en pall pelle till som "prut"...;)

Mvh
 
PX-21 skrev:
Nu har du inga specade priser..Men install verkar väl gå på 7-8 papp ...eller?..lite överkant kanske ...begär en pall pelle till som "prut"...;)

Mvh
Faktiskt inne lite på det, att få med en "start pall" så att säga. :)
 
Lite i överkant kanske men absolut inget hutlöst med tanke på förrådet du får till. Många kan nog ligga nära det priset och då får du normalt bara ett wellpappförråd.

Nu kände jag igen dig hedde :) blev det dom jag hade anlitat eller någon annan?
 
Danne031 skrev:
Lite i överkant kanske men absolut inget hutlöst med tanke på förrådet du får till. Många kan nog ligga nära det priset och då får du normalt bara ett wellpappförråd.

Nu kände jag igen dig hedde :) blev det dom jag hade anlitat eller någon annan?
Det blev ett företag på hemmaplan faktiskt, men har pratat med dom som du rekommenderade också. Tack för hjälpen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.