Har ni tips på var jag finner en bra garageport, typ Hörmann eller Crawford, till ett bra pris nu i september 2012?
 
Nytt försök! ;)

Någon som har ett halvbra tips på en halvbra garageport till ett halvbra pris?
 
Jag vet inte om det är bra pris men jag fick betala 45K för två st Hörmann LPU40. 3m breda och 2,375m höga.
Jag köpte av en lokal återförsäljare här i Ångermanland, jag vet inte om han kan leverera till Dalarna.
Skicka PM om du ändå är intresserad.
 
Beställde en Novoferm ISO45 3750x2000 mm med låglyft (Novomatic 403) från Polen. 5535 PLN + frakt. Samfraktade med fönster så fraktpriset låter jag vara osagt. Det priset var strax under hälften av vad handlarn i Ö-vik ville ha för samma port.
 
blakkdukk skrev:
Beställde en Novoferm ISO45 3750x2000 mm med låglyft (Novomatic 403) från Polen. 5535 PLN + frakt. Samfraktade med fönster så fraktpriset låter jag vara osagt. Det priset var strax under hälften av vad handlarn i Ö-vik ville ha för samma port.
Det låter intressant, har du någon länk att bjuda på? Varför valde du att handla från dem?
Jag har tittat på portar från Tyskland (scheurich24.de) men med €500 i frakt blir det ingen strålande affär.
 
Redigerat:
Jag köpte den av Szach-Mat (fonster@szachmat.gda.pl) i samband med att jag beställde fönster i somras. Valde dem pga pris, språk och flera veckors research :) Finns beskrivet i en annan tråd.
 
Tack för alla svar, som dessvärre ännu inte lett till något köp. Därför efterfrgar jag andra förslag...
Har någon möjligen sett någon Hörmann eller Crawford eller Novoferm till kampanjpris, på utförsäljning, eller av demoexemplar - någonstans i Sverige?
 
Beijer har kampanj på Crawford för 9995 kr...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.