Såg ett bra pris på borrhammare.
Bosch GBH2-22RE 1495:-
På K-rauta fram till den 23/1.
Kan rekommendera den maskinen :cool:.
En på jobbet och en hemma.

Mvh Putte
 
ByggPutte skrev:
Såg ett bra pris på borrhammare.
Bosch GBH2-22RE 1495:-
På K-rauta fram till den 23/1.
Kan rekommendera den maskinen  :cool:.
En på jobbet och en hemma.

Mvh Putte
Har också den. Gjorde sitt jobb mycket bra när jag renoverade köket och borrade mer än 120 hål i betongtak och väggar med den. Enda minuset med den är att det inte går att koppla bort rotationen så att man kan bila med den (krävs ett specialtillbehör för 600kr om man vill bila). Det går att få borrhammaren 12% billigare om man tar med sig reklambladet där erbjudandet står och visar upp det i en närliggande Bauhaus, då de har en prisgaranti.


 
Mer prisgaranti åt folket !! :D
Hade en DeWalt i samma storlek på
jobbet med bilningsfunktion men den
höll inte länge.
Får nog gå upp minst en storlek om det
inte bara gäller pytte bilning. :cool:

Mvh Putte
 
M
Säljer bauhaus blå bosch?
 
maskinspec skrev:
Säljer bauhaus blå bosch?
Nej! >:(
 
Springare skrev:
Nej!  >:(
Jag köpte Borrhammaren ifråga just på Bauahus. Förutom 12% billigare ger Bauahus 5 års garanti på alla elverktyg. Jag köpte min för ca 6 månader sedan.
 
Martin_Blomberg skrev:
Jag köpte Borrhammaren ifråga just på Bauahus. Förutom 12% billigare ger Bauahus 5 års garanti på alla elverktyg. Jag köpte min för ca 6 månader sedan.
Igår ringde jag Bauhaus i Länna för att fråga vad dom tar för Bosch sticksåg GST 85 PE och dom svarade att dom inte säljer blå Bosch. :-?
Kanske gäller det bara sticksågar? :(
 
M
Här på bauhaus i göteborg har jag bara sett gröna boschmaskiner hos bauhaus?

Dom kanske har lite olika sortiment beroende på var i landet du bor isåfall?
 
maskinspec skrev:
Här på bauhaus i göteborg har jag bara sett gröna boschmaskiner hos bauhaus?

Dom kanske har lite olika sortiment beroende på var i landet du bor isåfall?
Jag köpte min på Bauahus i Järfälla/Barkarby.
 
Mikael_L
Bauhaus i Uppsala har endast gröna Bosch i sortimentet.

Ursäkta OT
 
Vissa av Bauhaus butiker har Bosch blåa i stocholm, Dock är de några hundralappar dyrare än Serbrandts i Stuvsta/Huddinge.

Köpte en Borrhammare GBH 2-26 DFR Professional , den med extra chuck för 2312,50:-hos Serbrandts.

Såg den på Bauhaus i Järfälla för 2, 595:-. K-rauta i Bromma, 3 195,00:- + några andra som ligger där i mellan.

Det beror också var man själv bor i landet och pris hos sin lokala ÅF. Handla via webb tillkommer fraktkostnad.

Himla bra borrhammare, gick som smör ner i graniten!

Så jag har rättat in mig i ledet. Det blir bara blått i framtiden, dock med någon annan kulör som kan smyga in.

Ha det
 
Martin_Blomberg skrev:
Har också den. Gjorde sitt jobb mycket bra när jag renoverade köket och borrade mer än 120 hål i betongtak och väggar med den. Enda minuset med den är att det inte går att koppla bort rotationen så att man kan bila med den (krävs ett specialtillbehör för 600kr om man vill bila).  Det går att få borrhammaren 12% billigare om man tar med sig reklambladet där erbjudandet står och visar upp det i en närliggande Bauhaus, då de har en prisgaranti.
GBH2-22RE är säkert en bra maskin i sig, men jag har lite svårt att kalla den för borrhammare, den är snarare en trimmad slagborrmaskin i mina ögon.

Nu säger jag inte att någon gjort ett dåligt köp, den är med alla säkerhet utmärkt för det ni använder den till. Jag skulle bara vilja avråda från att köpa någon bilningstillsats. Mazda Miata är en pigg och smidig bil, men sätter man dragkrok på den så får man en usel dragbil... ;)
 
Hink har Du testat den?

Mvh Putte
 
Hink skrev:
GBH2-22RE är säkert en bra maskin i sig, men jag har lite svårt att kalla den för borrhammare, den är snarare en trimmad slagborrmaskin i mina ögon.

Nu säger jag inte att någon gjort ett dåligt köp, den är med alla säkerhet utmärkt för det ni använder den till. Jag skulle bara vilja avråda från att köpa någon bilningstillsats. Mazda Miata är en pigg och smidig bil, men sätter man dragkrok på den så får man en usel dragbil...  ;)
Allt beror på ju vad man ska använda maskinen till... Den går ju såklart inte att jämföra med en 5 kilos maskin... men inte heller med en slaggborrmaskin.
Och inbilla ingen att andra märken är otroligt mycket bättre...

Modellen över GBH2-22RE, GBH2-26 har slag-/rotationstopp så slipper man tillsatser.
 
Borrar jag mycket betong vill jag
ha en smidig maskin att släpa på.
Bilar jag vill ja ha nått som biter och
är gjord för det ändamålet. :cool:

Mvh Putte
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.