Hejsan

I denna konstanta och ändlösa soppa av oärliga entreprenörer och smått hopplösa leverantörer upptäckte jag en strimma av ljus jag måste dela med mig av.

Matjorden från Brudberget i Göteborg är ju helt formidabel, servicen likaså och priserna antagligen bäst på marknaden. Jag var nästan rädd för att jag än en gång fått ett pris förmedlat till mig på vilket det senare skulle läggas både moms och annat som inte informerats om.

Men icke sa nicke, all info var helt korrekt från början och när jag efter några extra lass undrade om det inte blev mängdrabatt sa han att han skulle titta på det. Och se, när fakturan damp ner hade jag fått en liten extra rabatt också.

Ska ni ha matjord, handla från Brudberget!!! Hade alla leverantörer och entreprenörer haft deras anda hade sverige haft världens bästa byggbransch!

Observera att detta inte är reklam, det är feedback från min egen erfarenhet av att ha handlat av Brudberget, som var okända för mig fram till för några veckor sedan då jag snubblade över deras namn här och tänkte att jag skulle kolla pris hos dem. Det lönade sig, trippelt upp känns det som :)
 
Hmm! Vad säljer de i dagsläget? Jag var där med en släpvagn för något år sedan och skulle ha någon produkt men då hade de slutat med den. Det framgick inte av websidan! Men nu säljer de alltså matjord? Säljer de annat, t ex hästgödsel?

(Äter ofta lunch på Amica på Lunnagårdsgatan och då är det utsikt mot Brudberget...)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.