Gissar att det var fler än jag som missade Lidls maskin så jag funderar på att plocka hem ett gäng plasmaskärare och sälja till klart fördelaktigt pris. (y)

Så jag undrar om det finns intresse innan jag lägger beställningen bara..

Drivs av vanlig tryckluft och behöver ej syre på tub.
Skär upp till 20mm stål
Ett års garanti (y)
Plasmaskärare av märket Werk med ljusgrönt och svart hölje som visar specifikationer och en arbetsbild med gnistor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Priset kommer landa på 1500:- + ~150:- frakt, så totalt 1650:-

Biltema säljer en mindre för 5000:- och ebay kring 2000:- för dom minsta/billigaste...
 
  • Gilla
Tornerefelt och 5 till
  • Laddar…
ullberg
Är det alltså cut-60 du tänkte ta? Jag är på!

(Viss reservation för fraktupplägget, är det till mitt närområde är det bra, Jämtland är jag alldeles för sällan i)

/U
 
P
Vad är det för slangpaket med? Någon sorts universal eller har dom blivit bättre?
 
Ååååh...jag vill ju så gärna ha en...men jag behöver verkligen inte plasmaskärare, och mitt garage är så litet, och det är så många andra grejer jag vill ha, en ultraljudstvätt och ny handöverfräs...och frugan och...ja, du fattar Jarlingar. :crysmile:
 
  • Gilla
Keld och 2 till
  • Laddar…
5.6kVA PF 0.93 blir väl ca:5200W
Iaf jag som bara har 16A huvudsäkring får lite problem att köra den..
 
Intresserad, men jag är också lite orolig för effekten. Korta stunder kan man nog klara sig med 16 A, men 3-fas hade vart bättre.
 
"vi" kan ju välja en mindre maskin än cut-60.
Jag tänkte mest att det var mest pang för pengarna med den.. :D

Frakten är alltså fraktkostnad från mig till din närmsta schenkerterminal.

Kollade bara snabbt för att kunna ge en uppgift för frakt, men andra alternativ är naturligtvis också möjliga.
Tex DHL eller Postmord om nån skulle vilja det..
 
Slangpaketet är standard, ungefär lika som Lidl's maskin hade.
 
  • Gilla
yopshi och 1 till
  • Laddar…
Jarlingar Jarlingar skrev:
"vi" kan ju välja en mindre maskin än cut-60.
Jag tänkte mest att det var mest pang för pengarna med den.. :D

Frakten är alltså fraktkostnad från mig till din närmsta schenkerterminal.

Kollade bara snabbt för att kunna ge en uppgift för frakt, men andra alternativ är naturligtvis också möjliga.
Tex DHL eller Postmord om nån skulle vilja det..
Det går ju för all del att ställa ner strömmen <60 A om säkringarna ryker så inte stor mening att ni tar mindre modell.
Ställer mig dock lite skeptisk till att den verkligen levererar, jag har en 60 A skärare men den är trefas.
 
Jarlingar Jarlingar skrev:
Slangpaketet är standard, ungefär lika som Lidl's maskin hade.
Om det inte ingår så passa på att beställa förbrukningsvaror ni vet passar när ni endå är igång, även dessa lär bli billigare om ni samordnar.
 
Jag är helt klart intresserad av en plasmaskärare.
 
Jag är intresserad! Men då vill jag köpa med extra munstycken direkt :)
 
nanowire nanowire skrev:
ställa ner strömmen <60 A om säkringarna ryker
Hehe jag kom också att tänka på det..:geek:
 
Munstycken är schwinigt billigt på ebay, men jag kan kolla upp vad priset blir om man beställer med extra direkt från tillverkaren (y)
 
  • Älska
faf
  • Laddar…
Jag är också intresserad! Idag var jag förbi tre Lidl butiker sen gav jag upp...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.