Någon hade ett inlägg om pi***kort till boxer. Det fanns sådana kort tidigare, men jag tror de är borta nu.
Fast å andra sidan, så kommer säkert någon på hur man knäcker systemet.
 
ja dom är borta.. RIP..
 
RoTe
Jag har hört att man kan kopiera ärligt betalda kort för "eget" bruk, alltså så man slipper köpa ett boxerkort per familjemedlem som har egen tv.
 
Det låter osannolikt eftersom boxer säljer tvillingkort till de som vill ha extra-TV
 
Det man ska kunna göra idag är att dela på ett kort till några mottagare.

Detta är enligt nätet och inget jag har gjort själv. Har ju bara en robert ;)
 
Håll ut, det är bara en tidsfråga innan boxersystemet är knäckt.
 
cubix skrev:
Håll ut, det är bara en tidsfråga innan boxersystemet är knäckt.
Det är helt sant att systemet kommer att bli knäckt. Frågan är bara hur länge vi måste vänta och vad vi ska göra under tiden. Har ju inte lust att sitta och vänta i 10 år eller ens 1 år. Idag skulle jag nog hellre sätta pengarna på card-sharing.
 
Verkar onekligen som de har lyckats med kodningen denna gången, tyvärr... ;)
 
Hur funkar card -sharing??
 
Snåljåpar. Ni sitter i era miljonvillor och har inte råd med ett Boxerabbonnemang! Patetiskt.
 
Det är inte av snålhet, det är mer en sport. Ungefär som att luras vid deklarationen, då man uppger att avståndet till jobbet är längre än det är.
 
Håller med cubix!!! ;)
 
Michailoff skrev:
Snåljåpar. Ni sitter i era miljonvillor och har inte råd med ett Boxerabbonnemang! Patetiskt.

det är ju inte klokt att tekningen tagit ett så stort steg tlilbaka. jag är riktigt sur!

tänk dig att du o barnen vill se på 2 olika kanaler, inte helt ovanligt. + att det går 2 gra program som du vill se ( motorjornalen & frånslott till koja )
då måste du ha 3 boxrar & 3 abonemang.
bara abonemangen kostar dig då 3x2400:- = 7200:-/år
inte konstigt att man vill ha piratkort !

Ja ja du kan köpa tvillingkort om du vill, men det kostar 1200:- & kan endast ta in basutbudet, oavsett vad du har på det andra kortet.
1200:- + 2400:- för att kuna se 2 kanaler i samma hushåll :-[
 
CarMan skrev:
1200:- + 2400:- för att kuna se 2 kanaler i samma hushåll :-[
Pyntar
269 (viasat) + 159 (boxer) + 79 (boxer tvilling) + 160 (SVT) = 667/mån + kortavgifter = 9246/år
Alternativt kan man sitta framför datorn o läsa inlägg i BH's forum men det stödjer varken regeringen eller arvsmassan ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.