Ska i dagarna bestämma vad vi ska ha för TV-abbonemang i vårt nya hus som snart står klart! Frågan är vad man ska välja. Vi vill gärna kunna se både TV3 och Femman. För tillfället är det väl bara Boxer som har dem båda?? Hörde ryktesvägen att Canal Digital förhandlar om TV3. Har även hört att Boxer ger sämre bild än Canal Digital.

Någon som har några erfarenheter eller kommentarer??? ::)
 
Tror inte att MTG släpper tv3 till sin största konkurent.
 
A
Brodén skrev:
Konstigt! Jag hittade följande på Canal Digitals hemsida. Där är 3:an med!  :-?

[länk]

Verkar konstigt! Får nog ringa CD och kolla direkt med dem!
Men det där är ju via Kabeltvnät, inte via Parabol dock, så det hänger ju mycket på att det där du bor finns tillgång till kabeltv med Canal Digitals utbud.
 
Jo, jag såg det så det sket sig direkt! Får väl bli en Boxer så man får både TV3 och Femman!
 
Hej

Är det viktigaste att ha trean och femman i combo, så är väl Boxer billigaste och enklaste alternativet.

Större utbud och dyrare naturligtvis är att ta Canal Digital familjepaket och enklaste Viasat. Det kan man köra på samma parabol.

Jag funderade länge på att jag ville ha både trean och femman, sen insåg jag att jag knappt tittade på trean. Då var valet oerhört enkelt. Canal Digital - dels för discovery-kanalerna, des för att de har flest och bäst barnkanaler redan som standard.

Jg hade dock bestämt med säljaren att jag bara skulle ha familjepaketet, senare upptäckte jag att även canal var med på kontraktet. Jag kunde väl klagat, men jag borde ju kollat bättre innan jag skrev på så jag får stå mitt kast. Det gör väl i och för sig inte så mycket för nu får jag ju se Färjestad hela vägen till ett nytt SM-guld. ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.