I och med att jag har blivit klar med min AEG 18v bordssåg så tänker jag sälja min Bosch GTS 10 XC.

Sågen är i väldigt fint skick och det stora fällbara rullbordet ingår. Extra sugslang för klingskydd ingår. Då sågen i standardutförande har väldigt dålig spånhantering har jag åtgärdat det problemet. Finns en tråd om det här: https://www.byggahus.se/forum/threads/boch-gts-10-xc.354467/. Önskar man köra utan spåntätning är det enkelt ordnat.

Har även byggt en fräsinsats med en ClasOlle fräs 6mm/8mm som passar till höger om anhållet i sågen. Fräsen har ett eget underrede i ek så att den kan användas både monterad eller fristående.
Finns en tråd om bygget här: https://www.byggahus.se/forum/threads/extra-fraesbord.328715/

Det är helt ok. att bara köpa sågen. Är du intresserad av fräsen också löser vi nog det när du kollar på sakerna. Jag tänker inte skicka sakerna utan vill helst att du kollar och testar det du är intresserad av på plats.

Är du intresserad så skicka ett PM så får vi till ett möte.

Med vänlig hälsning, Dag

Bosch GTS 10 XC bordssåg på fällbart rullbord med extra sugslang och fräsinsats, placerad utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Alt: Bosch GTS 10 XC bordssåg med förbättrad spånhantering och fällbart rullbord utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Bosch GTS 10 XC bordssåg på fällbart rullbord utomhus i fint skick med extra sugslang och spånhantering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Bosch GTS 10 XC bordssåg med fällbart rullbord och sugslang, uppställd utomhus på gräs.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Bosch GTS 10 XC bordssåg med fällbart rullbord, sugslang, anhåll och fräsinsats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Bosch GTS 10 XC bordssåg med fällbart rullbord och förbättrad spånhantering, ekfräsinsats vid sidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Lime113 och 2 till
  • Laddar…
Pris?
 
T Tsdoesds skrev:
Pris?
Hej!

När det gäller priset så tänker jag så här.
En ny GTS 10XC med underredet och extra spånslang koster just nu ca:1000kr på Proffsmagasinet som har kampanj på Bosch. Mitt pris på sågen som den står är 6000kr.
Fräsen som jag själv byggt vill jag ha 1500kr för.
Om du bara vill ha sågen så år det helt ok. Frästillsatsen fungerar utmärkt som ensammaskin så den behåller jag gärna.

Mvh/Dag
 
Hej igen!

Inte lätt att köra pekfingervalsen på Paddan!
Här kommer en uppdatering av tidigare inlägg.

Hej!

När det gäller priset så tänker jag så här.
En ny GTS 10XC med underredet och extra spånslang koster just nu ca:11 000kr på Proffsmagasinet som har kampanj på Bosch. Mitt pris på sågen som den står är 6000kr.
Fräsen som jag själv byggt vill jag ha 1500kr för.
Om du bara vill ha sågen så år det helt ok. Frästillsatsen fungerar utmärkt som ensammaskin så den behåller jag gärna.

Mvh/Dag
 
Såld! På Blocket efter någon timme.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.