Efter att ha sök en liten och smidig kap&gersåg bestämde jag mig för en GCM8S.
Tack för sökfunktionen och till alla som har skrivigt om div. kap&gersågar.
Letade efter bästa pris på nätet och tänkte beställa en.
Åkte inom Beijer i Helsingborg och hoppades att dom hade den inne för att
åtminstone klämma lite på sågen innan jag beställde den.
Frågade om pris för att veta hur mycket jag kommer att spara på att beställa den över nätet.
Pris: 3800:- inkl. moms
Jag frågade inte mer utan sa: jag tar den tack.
Nu vet jag inte om detta är ordinarie pris, något kampanj pris eller jag fick att "bra" pris.
Jag försökte inte ens att få ett bättre pris, det kanske går att få den till ett ännu bättre pris.
3800:- låter lite för jämt för att ett ordinarie eller kampanj pris.

Jag är nöjd och hoppas att jag blir nöjd med sågen också.

// Fredrik

(Tack igen för alla inlägg om kap&gersågar)
 
R
Låter nog som du fått ett helt ok pris på den tycker jag. Har för mig jag sett den i bygghandeln för nånstans runt 3100-3200 + moms om jag inte är helt ute å cyklar så då har du ju iallafall inte blivit lurad på något sätt.
 
Meddela gärna var du hittar GCM8S billigast. Jag är ute och letar. Jag har en 20% på valfri vara på K-rauta som det kan vara läge att utnyttja...
 
FreddeL skrev:
...
Pris: 3800:- inkl. moms
Jag frågade inte mer utan sa: jag tar den tack.
Nu vet jag inte om detta är ordinarie pris, något kampanj pris eller jag fick att "bra" pris.
Jag försökte inte ens att få ett bättre pris, det kanske går att få den till ett ännu bättre pris.
3800:- låter lite för jämt för att ett ordinarie eller kampanj pris.
Låter som ett jättebra pris tycker jag, med tanke på att det i princip verkar vara ordinarie pris utan moms du har fått. Kampanjpriset hos Beijer var iaf tidigare 4100:- ink. moms.
Bara att gratulera :)

FreddeL skrev:
Jag är nöjd och hoppas att jag blir nöjd med sågen också.

// Fredrik

(Tack igen för alla inlägg om kap&gersågar)
Tror att du blir nöjd - eller så behövs det, som i mitt fall, ett felköp först för att man skall förstå hur bra den är :rolleyes:.
 
Tack för detta fantastiska forum!
Har följt trådarna om kapsågar ganska flitigt ett tag nu.
Mitt första val var PCM 8S, men efter lite läsande här insåg jag att en GCM 8S var de jag skulle ha.
Fick ett superbra pris av en verktygssäljare som jag känner lite sen innan.
Jag fick GCM 8S plus GTA3700 för 5200:- Detta var ju ett rent kompispris, så nu väntar jag på att där skall komma en paket i från Bosch :D

Kan även tipsa om den lilla GSR 10,8 säljs för 895:- inkl. moms på Optimera (Bulltofta Bygg)
Detta är dock standardpaketet med endast skruvdragare, laddare och ett batteri. Men det räcker ju, då den laddas till 70% på 15min.:rolleyes:
Så jag slog till på en sådan oxå.

Så nu är jag blå och glad!!!

/Johan
 
Snailman
GCM8s säljs för 2995 på K-Rauta...
 
jmw skrev:
GCM8s säljs för 2995 på K-Rauta...
Ett verkligt kanonpris......
 
borge skrev:
Ett verkligt kanonpris......
Nei, det var såg det var tilbud på, ikke kanoner :D
 
Mikael_L
Mycket svårt att motivera att köpa en grön PCM8s just nu alltså ... :D
(Kostar väl nästan samma pengar just nu)
 
Jo, men du får ikke med de svarte side støttene på GCM8, som du gjør på PCM8, men de burde ikke koste allverdens.

PCM8 er også litt større og virker litt mer stabil til grøvere. Man får jo også med et enkelt stativ på PCM8 i prisen. Men det er sant som det sies, ikke så mye å hente nå.

Men jeg har vurdert å kjøpe en GCM8 jeg og nå, selv om jeg har PCM8 (grønn). Den ville vært ypperlig å ha med seg i bilen osv også, samt å ha som egen sag til lister osv med fin fint blad.
 
K-Rauta säljer även GTA3700 till kampanjpris, 2000:- istf normalpriset 3000:-. Det ger GCM8 + GTA3700 för 5000:-

Måste vara ett kanon pris. Jag är helnöjd med detta kit!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.