Hej!
Tänkte rensa lite i gömmorna, allt från verktyg till kläder till elektronik. Säljer om det känns rimligt för båda parter så inga skambud tack, riktpris skriver jag om jag vet vad jag vill ha och bud när jag har mindre aning. Dock kollar jag upp vad jag säljer, rimliga priser för BÅDA som sagt.
Kommer komplettera med fler artiklar så småningom. Kort hade jag inte tid med nu men hoppas få upp det senare.
Allt kan hämtas i Åtvidaberg alternativt Linköping på vardagar, eller postas mot att köparen betalar frakt.

Då börjar vi!!

Nya Bosch multimaskinblad (nya 1-pack ej öppnade), passar Bosch, Fein, Makita m fl
AIZ 32 EC HCS - Lägsta pris på prisjakt 125:-
90:-/st
AIZ 28 EB BIM - Lägsta pris på prisjakt 142:-
110:-/st

Har många, så lägre pris om man köper 5 eller fler.

Elcometer 345 - Som mycket annat intressant jag har så är denna köpt på auktion och så har jag lagt den i högen för att vid senare tillfälle kika på, tyvärr har det inte blivit något senare tillfälle. BUD

Global Cache iTach IP2IR - Tanken för mig var att använda denna när jag skulle använda min Ipad som en smarthem fjärr, kom dock aldrig så långt så den har legat i över 1 år i "att göra" lådan. 1000:-/Bud

Levis 501 W32 L34 Straight fit(vanlig mellan ljusblå, inte den allra ljusaste) - Syrran köpte hem dessa på resa i USA men jag hade hunnit bli för feeeeet för dem. Tanken var att jag skulle kunna komma i dem men nu har det gått 2 år och jag är längre ifrån än någonsin:mad:. Inga lappar sitter kvar då de togs bort innan resan pga tull och så, dock aldrig använda/aldrig tvättade endast legat i en kartong. 300:-

Hylsnyckelsats Biltema, Ferm "dremel", Biltema varmluftspistol, grön Bosch varmluftspistol sliten, väska med en hel del blandade verktyg. Allt är billigare verktyg. Kommer kort senare......bud.

Hörlurar Beyerdynamic DT880. Okej skick, använda men helt okej. Köpte precis dem på auktion men pengar är viktigare just nu för mig:wow:. 1000:-

Nikon 5200 med ryggsäck och flera objektiv bla 50mm 1.4G (G för GRYM!!). Vet inte om jag ska sälja än men om någon är intresserad så kan jag speca allt jag har. Prisklassen kommer vara runt 7000:- då det är mer 4 objektiv mm. Säg till om det finns intresse!

4 sommardäck till V70. Fälgar och däck som är helt okej. Hade lite panik i våras och köpte dem då jag trodde de skulle passa till min S40 men den gick inte hem tyvärr. I ännu värre panik köper jag då helt nya fälg o däck och får efter veta att det skulle ha funkat med någon mellanbricka eller nåt sånt, min eviga tur:rolleyes:. Om det finns intresse så tar jag mig till källaren och fotar dem. Jag betalade 3-3500:- för dem om jag inte minns fel så jag kan väl släppa dem för 2750:- eller nåt sånt.

Kommer mera senare.....


Tack för mig, jag bestämmer vad jag säljer och till vem. Allt finns för visning i Åtvidaberg eller så kan jag dra med mig det till jobbet om det är bärbart.

/Sami
 
Lite uppdateringar. Har förutom allt som står i annonsen även lite annat:

Köpte 10,8v paket och har ett par som jag inte använt alls:
Bosch GML 10,8 V-LI (radio) Helt ny.
Bosch GOP 10,8 V (Multimaskin) Helt ny
Rimligt bud! Solo!

Liten skruvdragarare:
Bosch GSR MX2Drive Kommer med 2st 3.6V batterier i liten låda. Har alldeles för många dragare så minin får gå.Köpt för en tusing, säljes 500:- .
Cirkelsåg:
Bosch GKS 18 V-LI Köpte för drygt 2000:- för ca 1 år sedan men använd väldigt lite, kanske 1-2 laddningar totalt. Kommer i L-Boxx men utan batteri/laddare. Säljes för 1000:-


Leigh FMT PRO Helt ny i kartong, alla tillbehören fortfarande i påsar. Är inne helst på ett byte för denna om jag ska göra mig av med den. Om jag ska sälja den så krävs ett hyfsat bra bud så jag kan köpa nya leksaker:).

Jet16-32 Plus Valsputs Nyskick, har endast testat denna. Köpte den tillsammans med Leigh FMT PRO på auktion från dödsb. Så ingen garanti kvar men den är helt oanvänd. Även hjulsatsen sitter på. Samma sak här, främst byte(läs längst ner i annons om önskemål)

Har en bunt med skjutmått av olika typ, främst Mitutoyo och Inox. Alla uppmärkta tyvärr med olika bokstavskombinationer då dessa kommer från en industri. Om någon har eller har koll på vart man kan köpa en Digimatic batterilucka så är jag intresserad då jag saknar en sådan. Alternativt om någon vill köpa den, bild kommer!

Wolfcraft pocket hole jig. Skruvarna är näst intill slut men hårdvaran är det inget fel på. Har själv en Kreg så denna kan säljas vidare om någon behöver.

Fluke 87 True RMS Multimeter - Har ett fel, precis brevid batteriet finns en säkring (?) och hållaren till den har gått sönder. Säkerligen en barnlek att fixa för den som kan men hos mig känns det inte som det blir gjort. Den verkar funka i alla fall när jag håller säkringen rätt så det är nog inga andra fel. Bud?


Kommer mer saker senare, måste bara få tid till att gå igenom allt. Allt kan visas och hämtas i Åtvidaberg/Linköping alternativt kan jag skicka mindre saker mot förskottsbetalning och fraktkostnad.

Är också intresserad av byten och pengar kan läggas till eller få om någon är intresserad:
Mindre planhyvel typ Dewalt, Jet, Makita, Metabo eller något sådant.
Alternativt en rikt och planhyvel, dock inte för stor.
Festool OF1010 eller OF1400 eller förslag på nyare bra fräs
Festool Domino
Bra röjsåg

/Sami
 
Justering av priser i första annonsen:
Nya Bosch multimaskinblad (nya 1-pack oöppnade), passar Bosch, Fein, Makita m fl
AIZ 32 EC HCS - Lägsta pris på prisjakt 125:-
75:-/st
AIZ 28 EB BIM - Lägsta pris på prisjakt 142:-
90:-/st

Har ganska många så kan bli billigare om man vill ha fler.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.