Söker privata bilder på dessa två hus:

Boro Västergötland 163
Sjödalshus Bäckaskog D 30:1.

För övrigt får ni gärna dela med er av allt vad gällande dessa hus eller tillverkare!
 
Kan tyvärr inte dela med mig så mycket när det gäller husmodellerna du nämner.

Dock kan jag dela med mig lite om erfarenheterna av Sjödalshus... Vi är mitt inne i byggfasen med Sjödalshus nu... vecka 35 levereras stommen.

De erfarenheter som vi har fått hittills är endast goda. Säljaren har gett oss ett otroligt bra intryck och har lagt ner stor möda och besvär för att hjälpa oss under byggets gång... för vi har onekligen haft en del bakslag (avslag på bygglov vilket innebar att vi var tvingade att byta konstruktion och gick till ett tvåplanshus istället... vilket blev dyrare). Samt att Sjödalshus huvudkontor har också dragit sitt strå till stacken och försökt hjälpa till så gott det gick när vi bytte till tvåplanshus.

Så hittills endast positiva erfarenheter... men sen hänger det ju mycket på säljaren också.

/micke
 
Hej.

Har inga bilder på just Västergötland men jag har en miljon ;) på Södermanland 220.

Hör av dig så kan jag skicka dessa.

// Morgan
 
Har själv byggt Boro och rekommenderar EJ Boro!
Delad entreprenad med lokala hantverkare är bra. Boro var för oss en katastrof. Kommer att tvista men de vet de inte om än.
 
:-/Låter inte bra!! Vad är det som inte har funkat????Var har ni byggt någonstans + vilket Borohus har ni valt???
Är intresserad att veta för vi har själva valt att bygga ett BOROHUS. ???
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.